Hotel Riad Arabesque

Luxe hotel, Kleine hotelsWeer vandaag25°15°
Hotel Riad Arabesque
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Riad Arabesque voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Riad Arabesque in het Nederlands

sprookje uit duizend en een nacht

Hetty
25-3-2015

Riad arabesque in Fes, vlakbij de medina, en vlakbij de taxi's....taxi is goedkoop. Kamers en inrichting van de Riad zijn authentiek en mooi, kamers zijn schoon, wel harde bedden. Ontbijt is erg uitgebreid (verse jus, koffie en thee, pannenkoekjes, oliebollen, broodjes, griesmeelpannenkoekjes etc. Diner ook erg goed, niet veel keuze van wijn en wat duur... Prachtig uitzich vanaf het balkon waar je bij mooi weer kunt ontbijten en dineren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Arabesque in Fez / Fès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Arabesque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.