5,6

14 reviews over Hotel Moulay Yacoub in het Nederlands

slapen tussen de schimmel

sjonneke
23-4-2013

in het hotel sliepen we met meerdere gezinnen , alle badkamers waren zwart van de schimmel, zelfs in de slaapkamer stonk het, men deed niets

Gereisd met vrienden in maart 2012

Mooi resort aan de buitenkant van Fes

Karel
21-2-2012

Hotel Moulay Yacoub is een ruim hotel gelegen in een resort buiten Fes. Kamers zijn zuiver en ruim. Het eten is een dikke voldoende. Voor een paar nachten in het voorjaar is dit hotel aan te bevelen.

Gereisd met vrienden in februari 2012

rondreis hotel

Arjan
30-8-2011

Wij kwamen tijdens een rondreis in dit hotel. Voor een paar dagen is dit een prima hotel. De ligging is behoorlijk buiten Fes. De maaltijden waren prima, wat niet goed was ging zonder problemen terug naar de keuken en wer aangepast. Het ontbijt is eenvoudig maar redelijk, maar je bezoekt zulke landen niet om uitgebreid te eten maar om de cultuur en natuur te ontdekken.

Gereisd met vrienden in maart 2010

Matig hotel

Trix
9-3-2011

Hier 2 nachten verbleven tijdens een rondreis. Het is een matig hotel met een ligging ver bij alles vandaan. Kamers en eten waren niet geweldig.

Gereisd met partner in maart 2009

Matig hotel

J. Coervers en partner
7-3-2011

Matig hotel, ver buiten het centrum. Eten was dermate slecht dat veel mensen van ons reisgezelschap het volle bord terug gaven. Kamers waren redelijk. Hotel is niet meer van deze tijd, erg verouderd. Personeel deed er alles aan om e.e.a. te compenseren.

Gereisd met vrienden in februari 2011

Vieze doorgerookte kamers met beschimmelde badkamer. Erg oud en niet meer van deze tijd. Zwembad ziet er wel redelijk uit maar geen gebruik van gemaakt in januari. Het eten in het restaurant was simpel maar smaakloos. Wel WiFi in de lobby van het hotel dus niet op de kamers.

te ver van stad

Saskia vd Hoest Pleging
30-1-2011

Wij troffen het met de kamer alles heel en geen schimmel zoals we van de mede reizigers hoorden.Het hotel lag overal ver vanaf. Nog even in de omgeving gewandeld wat wel weer mooi was. Het eten was wel goed en ook hier werd rekening gehouden met mijn vegetarische gerecht, en nog lekker ook.. Sommige obers niet erg vriendelijk. Ander daarintegen deed weer erg zijn best. Niet een erg gezellig hotel.

Gereisd met vrienden in januari 2011

prima voor een paar nachten

c.sikking
26-1-2011

Voor een paar dagen is dit een prima hotel. De ligging is waardeloos want je kan niet even een plaats in of even naar een winkel. De maaltijden waren prima, het ontbijt is eenvoudig maar best redelijk, maar je bezoekt zulke landen niet om uitgebreid te eten maar om de cultuur en natuur te ontdekken.

ronduit slecht

Regina
23-11-2010

Dit was het slechtste hotel in Marokko. Vies vooral de badkamer. Behalve het licht hadden we verder nergens stroom. Erg koud. Ze weigerde om de airco op warm te zetten. Wel een extra deken gehad voor de nacht. Verder is de ligging waardeloos

overal ver vanaf. Vooral in een hotel zonder enige sfeer is dit vervelend.

Eten slecht, ontbijt was wel goed.

Gereisd met vrienden in november 2010

Renovatie-gevalletje

Monique
13-11-2010

Schimmel, bladderende verf, door lampje verschrompeld lampenkapje, klapperende deuren die niet goed sloten. Maar wel internet...

Gereisd met vrienden in november 2010

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moulay Yacoub in Fez / Fès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moulay Yacoub zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.