Hotel Fes Inn

10 reviews over Hotel Fes Inn in het Nederlands

Sfeervol

Keller
26-3-2017

Een sfeervol hotel net buiten het centrum van Fes. Het zwembad met tuin ligt aan de overkant van de straat en gaat pas in mei open.

gelegen in saaie wijk ver van medina

HansVermaat
24-10-2014

redelijk hotel, erg ingebouwd in een saaie wijk ver van het centrum, de kamers, ziet er van buiten mooi uit en lobby is ruim en mooi maar verder zijn de voorzieningen matig, zwembad ligt aan de overkant van de straat en is beperkt open, zoals vaak weinig stopcontacten om iets op te laten.

Naar en van het centrum (medina) is een taxi aan te bevelen.

Prima hotel

Saskia
28-8-2013

Mooi hotel met traditioneel decor. Buiten de Medina, ongeveer 10 minuten met (goedkope) taxi. Zwembad is prachtig Je moet de straat oversteken om er te komen, maar het is geen drukke weg. In de buurt van het hotel vind je restaurantjes en theehuisjes. Ontbijt: typisch voor Marokko; pannenkoekjes, brood, jam, yoghurt, koffie, waterig sapje. Ik heb geen andere maaltijd in het hotel genuttigd. Kamer was prima. goed bed, TV (CNN, filmzender, Duitse en Franse TV) en erg schoon. Douchekop was erg armoedig en spoot alle kanten op. Waterpijpen maken wel veel herrie. Ontvangst was vriendelijk. Hotel wordt vooral door groepen gebruikt. Als reiziger alleen kan het wat sfeerloos aanvoelen. Ik begrijp de eerdere recensies niet echt, het is waarschijnlijk sindsdien opgeknapt. In Marokko moet je zeker een paar nachten in een riad logeren, maar het is fijn om af en toe in een hotel als Fes Inn te logeren, met zwembad en wat meer ruimte.

3 *** hotel

Jan
10-6-2011

2 nachten doorgebracht tijdens rondreis Fox. We kregen een suite met grote zitkamer met kleine keuken, aparte slaapkamer met 2 persoons bed en een grote badkamer. Het diner was eenvoudig maar toch lekker. Het ontbijt is 3 x niks

Matig hotel

Suzanne
27-4-2011

Tijdens onze rondreis door marokko hier 2 nachten geslapen. Was duidelijk het minste hotel van de reis. Verouderde kamers, niet altijd warm water en het eten was zeer matig in een ongezellige eetzaal. Eén voordeel: er was wel een bar in het hotel waar alcohol geschonken werd. Dus gezellig was het wel!

Reisperiode 12 en 13 december 2009

Marjoke
31-12-2009

Zeer matig gegeten

Dit hotel vond ik het slechtste hotel van de rondreis (ja, zo verschillend kan het zijn...). Het avondeten was miserabel slecht. De soep was net water, de eetzaal uitermate ongezellig.

Prima hotel met ruime kamers.

Frans Frenken
27-7-2009

Hotel Fes-inn was voor mij het beste hotel tijdens de rondreis. De airco is wel erg rumoerig. Het eten was 1 dag goed, de andere dag wat minder. Het personeel is erg behulpzaam, geen enkele klacht over. De kamers aan de voorkant liggen aan een grote doorgaande weg. Grappig was dat de mensen die alleen reizden in een 3-persoonskamer terecht kwamen. Deze kamers waren zelfs voorzien van een grote flat-screen tv. (Niet dat daar nou iemand veel gebruik van maakt..)

middelmatig hotel geen aanrader

Frank & Rudi
14-7-2009

Dit is een middelmatig hotel met nogal wat achterstallig onderhoud.

Onze kamer was redelijk. Alleen deed de airco het in 1e en 2e instantie niet, en was de verlichting in de kamer bijna allemaal defect! Het zwembad van het hotel ligt aan de overkant van het hotel, je moet eerst een drukke straat over. Het zwembad is wel netjes, alleen bijna geen handdoeken. Het personeel is verre van vriendelijk. Het ontbijt is karig, het diner in het hotel niet bijzonder. Het hotel heeft een alcohol-vergunning.

middelmatig hotel geen aanrader

Frank & Rudi
14-7-2009

Dit hotel is een middelmatig hotel met nogal wat achterstallig onderhoud. We hebben het bezocht tijdens een rondreis door marokko met fox. De kamers zijn redelijk netjes. In eerste (en 2e instantie) deed de airco het niet, van de 4 lampen op de kamer deed 1 lamp het maar. Het zwembad is tegenover het hotel, je moet eerst een drukke straat over. Zwembad is verder wel netjes, alleen bijna geen handdoeken aanwezig. Het personeel was ronduit onvriendelijk. Het ontbijt was karig. Diner in het hotel niet bijzonder. Er is wel alcohol verkrijgbaar.

2008

Doorreishotel

Bianca
11-10-2008

In dit hotel zijn we 2 dagen geweest. Op het eerste gezicht wel een leuk hotel met kleine binnenplaats. Hotel heeft eigen zwembad aan de overkant van de weg. Zag er ook OK uit. Eigen parkeerplaats. Is echt een doorreishotel. Het eten is slecht. Toetje is elke dag hetzelfde. Overdag kun je er niets kopen. Het is een heel gehorig hotel. Je hoort iemand aan het einde van de gang niezen. Bovendien wordt je elke nacht opgeschrikt door de oproep voor het gebed. De luidspreker staat vlak bij het hotel. Het personeel, op een na, was onvriendelijk. Ze bekvechten vlak voor de gasten met elkaar. Het personeel is heel opdringerig met het aanbieden van tours door Fes. Heel vervelend.

De kamers zagen er wel goed en schoon uit. Badkamer ook, alleen de douchekraan spoot alle kanten uit!

Het hotel ligt in het ville nouvelle, de nieuwe stad opgericht door de Fransen. Heel ver van de medina en ver van het centrum van de 'nieuwe stad'. In de buurt is er niets te doen! Echt geen aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Fes Inn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fes Inn in Fez / Fès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fes Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.