Tijdelijk €25 aanbetaling

10FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 10Waardering
  • 10Ruimte

Villa info

We hebben de beste aanbieders voor Villa Dar Seffarine voor je op een rij gezet:

3 Reviews over Dar Seffarine

• 10Rob23-10-2010

Geweldige Dar

Dar ligt midden in de medina, op 10 minuten lopen vanaf de parkeerplaats. Het is echt een paleis. Je weet niet wat je allemaal ziet, zo mooi. De (zeer vriendelijke)eigenaar is een architect en hij heeft het helemaal authentiek op laten knappen en zeer smaakvol ingericht. Het diner was met 200 dirham niet goedkoop, ,maar zeer uitebreid en erg lekker. Fantatstische kamers met heerlijke bedden. Het dakterras is geweldig en het ontbijt nog beter. Deze Dar is zondermeer het mooiste verblijf van onze rondreis door Marokko. Op voorspraak vd eigenaar met een gids de medina ingegaan: 150dirha een dagdeel en 250 een hele dag. Zeeeeer de moeite waard.

• 10Nicolle29-10-2009

Je eigen paleisje

Geweldige kamers, het is een echt paleis!! De service is super, de eigenaars zijn ontzettend vriendelijk, het eten heerlijk. Een heerlijk dakterras, gewoon genieten. De eigenaars hadden voor ons een gids geregeld en deze heeft ons rondgeleid in Fes.... Helemaal geweldig!!!

• 10engelen mathy01-03-2009

mooiste riad van fez

DAR SEFFARINE is een prachtig gerestaureerde riad. Zeer aangename ontvangst door de eigenaars Alaa en Kate. Je hebt de indruk te overnachten in een paleis ( ALHAMBRA van Granada).Diner s'avonds in gezelschap van andere gasten is onvergetelijk. Midden van Medina gelegen met vanaf het terras een zicht over heel FEZ. Het geheel is zo mooi gerenoveerd en met veel respect voor het oorspronkelijke karakter dat dit een voorbeeld vormt voor verdere renovaties in Fez, uitgevoerd door Alaa samen met de beste vakmensen uit Fez.

Villa Dar Seffarine info

• Adresgegevens