Hotel Batha

15 reviews over Hotel Batha in het Nederlands

Leuk hotel met zwembad

carolinelamers211
19-6-2012

Goede ligging , vlakbij de soeks , mensen aan de balie zijn vriendelijk , de kamers zijn wat verouderd maar wel schoon. Het ontbijt was ok.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Matig

de Graaf
5-8-2011

Ik heb hier twee nachten verbleven voor een weekend Fez. Niet echt een aanrader, donkere kamers die aan renovatie toe zijn. Ook was het er niet erg schoon. Toen ik s'nachts een bezoek aan de tiolet bracht was ik niet de enige (kakkerlakken!). De mensen bij de receptie zijn redelijk vriendelijk.

Gereisd met vrienden in mei 2011

Bijzondere ligging

René
12-11-2010

Wij waren blij, dat we geen hotel in het nieuwe gedeelte van Fes hebben genomen. Hotel Batha ligt op een steenworp afstand van de Medina met talloze restaurants, die al vanaf 4 Euro een aardige maaltijd serveren (Rachid was zeer goed).

De badkamers van het hotel zijn aan restauratie toe, voor de rest was het schoon en aangenaam.

De gezellige bar bevindt zich in het historische gedeelte van het hotel. 's Avonds brandden er de open haarden.

Voor de betaalde prijs is dit een goed hotel!

Gereisd met vrienden in november 2010

Fantastische ligging

Rthied
12-11-2010

Het hotel is zeker wat de badkamers betreft aan onderhoud toe, alles was echter schoon. In de gezellige bar, die in het historische deel van het hotel is onder gebracht, was het goed vertoeven.

Wij waren blij, dat wij niet in de nieuwe en ongezellige wijk zaten, maar direkt bij de Medina.

Gereisd met vrienden in november 2010

hotel in typische marokkaanse stijl

Wil Bergmann-Hillen
19-8-2010

Eenvoudig, net en zeer sfeervol hotel in typische marokkaanse stijl (mozaiek, fonteintje). Behulpzaam, vriendelijk personeel.

Wij voelden er ons meteen thuis!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

heel dichtbij de Medina

Janet
19-6-2010

De ligging van het hotel is super. Vlakbij de mooie poort Bab Boujeloud met allerlei eettentjes. De kamers zijn prima met Marokkaanse details en hier en daar wat jaren 70. Het ontbijt is ook prima!

Gereisd met vrienden in juni 2010

Niks mis mee

erik segers
26-5-2010

Kamers idd simpel, maar schoon en ook met wat authentiek Marokkaanse details. Binnenplaats is erg mooi. Zwembad niet super maar er in elk geval een. Maar wat belangrijk is: op 100 meter van de Medina !

Gereisd met vrienden in mei 2010

vlakbij de Soukh

peter
2-3-2010

Dit hotel is keurig. Goede kamers. Vlakby de Soukh die 9000 straatjes telt en waar je echt kunt verdwalen. Vriendelijk personeel. Ontbijt is weer eenvoudig (Frans), stokbroodjes, zoete broodjes boter, jam en een eitje.Algeme indruk was prettig

Gereisd met vrienden in februari 2010

Leuk hotel, ideale ligging

Loes
24-5-2009

Heel leuk hotel in Marrokkaanse stijl. Leuke groene of blauwe kamer en leuk binnenplein met zwembad, restaurant en wat zitjes. Als je de hoek om gaat vind je al enkele hele leukje eettentjes en de Mdina. Prima ontbijt, genoeg keus.

Gereisd met vrienden in mei 2009

Geweldige ligging, petit-taxi standplaats vlakbij

Mevr. Lamberts
13-3-2009

Hotel Batha leek wel een grote Riad!Te voet uren door de Medina gelopen, ook de grote lanen er buiten,kleine taxi naar station nog geen 10DH, vandaar naar Rabat gereden, 1e klas voor ong. 11€ enkel

Ook Gare des routieres niet ver af, kan je voor 15DH de plaatselijke bus naar Ifrane nemen!Kamers simpel comfort, maar je bent er niet om op je kamer te zijn; vele salonnetjes en zalige binnenplaats, ook aan het zwembad fijn vertoeven! De vogelzang is gratis,alleen aan de zijkant een beetje rumoer van de straat,wisselen van kamer geen probleem, gezellig restaurant,met openhaardvuur bij het ontbijt!!Was in januari in Marrakech, 4*, kou geleden in restaurant!

Ontbijt: frans brood, croissants en bladerdeegbroodjes, confituur, en gekoote eitjes...Back to basic!Maar genoeg gelegenheden om wat te happen in de Medina; op enkele stappen van het hotel.Vriendelijk personeel.Bezig met restauratie van de vele Zellij tegeltjes aan de patio.Voor zijn prijs, vergeleken bij de 4* die ik aandeed:zéér goed!

Gereisd alleenreizend in maart 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Batha voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Batha in Fez / Fès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Batha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.