Sorteren

Reviews over Fez / Fès

Prima keuze, goede prijs/kwaliteitverhouding.

Farouk Benkina
    27-3-2018

Keurige en schone kamer. Een sterk punt van dit hotel is de handige lokatie bij het station van Fez. Verder een mooie tuin met zwembad en gastvrij personeel. Het ontbijt is oke. Een comfortabel hotel met alle faciliteiten. Maar echte luxe ga je hier niet aantreffen.

aanrader!!

hanneke
    3-6-2017

fijne mensen, zowel eigenaar als personeel. manager Ayoup is erg vriendelijk en behulpzaam. mooi gebouw met prachtige binnentuin. ook op het dak is het goed toeven in vroege ochtend of late avond. ontbijt is traditioneel marokkaans en lekker. zeer fijne sfeer, een echte aanrader.

Fantastische Riad met unieke Marokkaanse ervaring

Henk
    27-6-2016

Als de deur opengaat waan je je in de 17e eeuw. Met de heerlijke geur van Cederhouten deuren. Alles is, voor zover mogelijk, gerenoveerd in oorspronkelijke stijl.

De eigenaresse, Juliet, en haar staf doen alles om je een onvergetelijke ervaring te geven in hun Riad en zijn zeer vriendelijk.

Alles is netjes en schoon.

Je kunt heerlijk op het dakterras je ontbijt, lunch en diner nuttigen. In de hete periode wordt het eten in de salon geserveerd. Je kunt zelf je wensen aangeven wat betreft het eten en het wordt voor je heerlijk vers gemaakt. Ook bijvoorbeeld vegetariërs komen goed aan hun trekken.

Ze doen alles om je een onvergetelijke tijd te geven.

De Riad ligt in de oude Medina op loopafstand van de soukhs. Ook pinautomaten zijn op loopafstand beschikbaar.

Op verzoek kunnen ze ook trips, excursies voor je regelen met officiële gidsen. Hier hebben wij goede ervaring mee.

Het sprookje 1001 nacht beleef je hier..

Arjan
    25-2-2016

Bijzonder mooi hotel, klein, rustig, aardig, vriendelijk, gezellig personeel. Goed op de hoogte waar je de mooiste plekjes van Fez kunt bekijken. Zijn echt bezig om de vakantie onvergetelijk te maken. Prima ontbijt, heerlijk zwembad, hammam en daktarras zijn fijn. Wil beslist hier weer terug voor 1 week Fez.

een keurig hotel

hilda
    4-11-2015

wij zijn hier twee nachten geweest, goede kamers, goede bedden,

een goed ontbijt

Fez / Fès scoort een 8,4 uit 10, op basis van 96 reviews