• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Fez / Fès

Prachtige oude stad!!

Valeska, 13-2-2018
    Mooie omgeving maar Erg vies op straat.

Heel gezellig

Bekkers, 14-1-2018
    Leuke straatjes,veel sfeer, authentiek, vriendelijke bevolking, leuke restaurants. Binnenstad medina reukvol

Super ervaring

Tonny, 28-10-2017
    Ons Riad Jardin Chrifa was erg mooi met heerlijk eten en gunstige ligging. De Medina is prachtig. Zonder auto's en een compleet andere wereld

Erg bijzonder

Indi van Bijnen, 8-10-2017

Fez is een stad zoals je die verwacht in Marokko. Het lijkt alsof je terug gaat in de tijd. Er zijn super veel kleine arbeiderswinkeltjes te vinden. Mensen maken van alles van leer, koper, textiel enz. Midden tussen deze winkeltjes liggen hele mooie moskeeën. Je mag hier alleen niet in als niet-moslim. Maar van de buitenkant zijn ze ook prachtig en je mag wel even om het hoekje van de deur kijken.

Ook de leerlooierij is heel bijzonder om te zien.

Kijk wel uit dat echt bijna iedereen geld van je wil op wat voor manier dan ook.

Prachtig, veelzijdig en smaakvol

Leon, 21-2-2017

4 daagse trip in Fez met mijn vriendin, met als doel; samen tot rust te komen van het drukke werkleven in Nederland. Resultaat: geslaagd!

De eerste dag was even wennen aan de cultuur, mensen en chaos, maar dat duurde eigenlijk maar een paar uur, want vanaf het avonduur maakten we kennis met de veelzijdige smaken uit de prachtige Marokkaanse keuken, en de gastvrije mensen! Diezelfde mensen die ons de rest van omze korte trip allerlei tips en adviezen hebben gegeven om er verder, op cultureel en natuur gebied een compleet geslaagde trip van te maken

Fez / Fès scoort een 8,4 uit 10, op basis van 95 reviews