Hotel Ryad Watier

Hotel Ryad Watier

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag19°11°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ryad Watier voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ryad Watier in het Nederlands

Zeer gastvrij

Marloes Hettelaar
22-5-2012

We zijn hier 2 nachten geweest en willen dit Riad midden in Essaouira iedereen aanbevelen. We waren er zelf met 2 kinderen van 7 en 9 en hadden een zeer ruime kamer met entresol(geweldig voor de kinderen). De eigenaar is erg behulpzaam en je voelt je meteen thuis in dit hotel.

Uitgebreid ontbijt, heerlijke douche, goede bedden en zeer sfeerfol ingericht.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ryad Watier in Essaouira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ryad Watier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.