Bed and Breakfast

1 review over Bed and Breakfast Riad Remmy in het Nederlands

Genieten in de medina van Essa!

Car
15-1-2014

Deze kleine rustig riad ligt middenin de medina, via een heel klein straatje sta je plots in een heerlijk huis. De beneden verdieping te zien op de foto's is plek om lekker te zitten. De kamers op de 1ste en 2de verdieping zijn top verzorgt en schoon! Sandra is een geweldige host, die precies aanvoelde waarmee ze me een plezier kon doen. Ze kent Essa erg goed. Ik heb werkelijk genoten op dit adres. Duidelijk te merken dat het gerund wordt door een Engelse. Enige wat ik jammer vond dat er niet een raam is naar buiten. Wel naar de binnenplaats. Deze binnentuin was in wintertijd boven met plastic afgesloten (bijna bij elke riad anders wordt het beneden zo koud en nat). Op het dakterras kan je ontbijten of lekker zitten. Ik ga zeker terug. Oh zelf zoeken naar dit adres, succes! Mijn advies is mail of bel Sandra ze komt je met een grote glimlach ophalen en wijst je de weg. Veel plezier.

Gereisd Alleenreizend in januari 2014

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Riad Remmy in Essaouira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Riad Remmy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.