Hotel Riad Chakir Mogador

HotelWeer vandaag27°19°
Hotel Riad Chakir Mogador
8,7

2 reviews over Hotel Riad Chakir Mogador in het Nederlands

Zeer sfeervol en gezellige ligging

Keller
26-3-2017

Een bijzonder sfeervolle Riad midden in sfeervol Essaouira. Bij sommige kamers werkte het warme water niet, daar hadden wij geen last van. De kamers zijn klein, maar wel erg leuk ingericht.

Sfeervol en knus maar ook krap

Hans Vermaat
24-10-2014

Dit is een sfeervol hotel in een voormalige riad waardoor de kamers verdeeld zijn over 3 naast elkaar gelegenpanden die beneden en boven onderling bereikbaar zijn, doordat de meeste kamers alleen een raam hebben op een binnenplaats zijn ze vrij donker en is er weinig ventilatie, het hotel heeft wel veel sfeer en je voelt je er snel thuis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Chakir Mogador in Essaouira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Chakir Mogador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riad Chakir Mogador scoort een 8.67 uit 10 op basis van 2 reviews.