Géén boekingskosten

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

24 Reviews over Riad Al Madina

• 10Gautier jamet11-10-2018

Nous avons passés une excellente semaine

Personnel tres accueillant tres symphatique n hesitez a prendre cette petite riad vous ne serez pas decus

• 9Francisca17-03-2018

Geweldige plek voor een paar dagen Essouira.

Prachtige riad, zeer centraal gelegen.

• 6celinederooij30-08-2013

Viel erg tegen

Kamer werd niet goed schoongemaakt. Zelfs bij aankomst was de kamer niet schoon. Het ontbijt is erg karig. Zeker als je een week of langer verblijft, ben je het ontbijt wel zat. Ligging is prima midden in de medina. Elke ochtend om half 6 word je wakker van de oproep van de moskee, maar dat wisten we van tevoren. Eten in het restaurant is erg duur, maar er zijn tal van goede alternatieven in de medina. Al met al viel het ons allemaal erg tegen. Het is prima als je hier 3 dagen verblijft en op doorreis bent, maar voor een strandvakantie hoef je hier echt niet heen. Zee weliswaar op loopafstand, maar je wordt gek van de drukte. Mensen komen letterlijk op 5cm van je af zitten terwijl dat niet nodig is. Het waait gigantisch hard, zo hard dat het niet lekker is om aan het strand te liggen. De dagen dat de wind ging liggen, was de zon ook verdwenen. Volgens de locals zeer gebruikelijk.. Wij hebben niet zo'n geslaagde vakantie gehad hier.

• 9carina19-01-2012

Fantastic

Prima relaxed hotel. Simpele, maar sfeervolle en kamers, lief personeel doet heel erg zijn best om een ieder het naar hun zin te maken. Lekker ontbijt en prima eten. Ligging is perfect, kan niet beter!!! Gezellige omgeving in de eeuwenoude medina. Dit jaar wordt het onze derde keer dat we hier zullen verblijven! Aanbevolen voor mensen die geen overbodige luxe maar sfeer prefereren.

• 9Gert Lutke Schipholt17-03-2011

Aanrader !!!

Wij hebben vorige week 11 en 12 maart spontaan een nacht doorgebracht bij Al Madina. We waren in Essaouira voor een dagtrip maar kwamen toevallig in deze riad terecht. We waren zo onder de indruk dat we besloten om de dagtocht te laten voor wat hij was en een nachtje te blijven. Daar hebben we geen spijt van gehad het was erg geslaagd. Ons zoontje van bijna 2 was moe en moest op tijd slapen en daarom konden wij niet naar het restaurant. Toen werden we op onze kamer bediend, en zaten we op de balustrade voor onze kamer heerlijk te dineren met een geweldig uitzicht op het binnenplein. Erg romatisch. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam het eten is erg lekker en de kamers zijn eenvoudig maar zeer sfeervol. Voor mensen die van stijlvol en authentiek houden is dit een echte aanrader.

Gert, Anne-Marie en Sjors.

• 10grinsven11-08-2010

prachtig, sfeervol riad

Vriendelijk personeel, een heerlijk ontbijt, midden in de medina. Keurige kamers, vriendelijk personeel. Gewoon goed dus !

• 8Paans02-07-2010

Authentiek marokko

Wij hebben vorige jaar tijdens onze reis door Marokko (Marrakech, Essaouira & Agadir) 3 dagen van deze Riad gebruik gemaakt. We wilde graag het 'echte' Marokko zien en hebben daarom gekozen voor deze Riad. Als je met die insteek boekt is Riad Al Madina een prima keuze. De ligging is goed, midden in de medina. (Met inderdaad 's ochtends vroeg de oproep vanuit de moskee). Verder is de Riad erg mooi en kan je op het dakterras heerlijk uitwaaien! (Essaouira is een winderig stadje) Eten kun je beter doen bij een van de vele restaurants in de medina. Het ontbijt is simpel maar goed. Kamers zijn eenvoudig maar wel in authentieke stijl ingericht. Kortom; wij hebben hier 3 dagen prettig vertoeft!

• 9Anja en Geert06-05-2010

Prachtig hotel midden in de stad

Een ongelofelijk mooi en sfeervol hotel midden in de medina van het leuke Essaouira. Kijk naar de foto's op internet en je weet alles. Personeel is zeer service gericht. Eten over het algemeen goed, 1 keer een tajine was minder, maar voor het overige steekt het hotel met kop en schouder erboven uit. Wat je wel moet accepteren bij de ligging in de medina, is de oproep tot het gebed die je 's morgens om vijf uur wakker maakt. Dat is couleur locale, je draait je weer om en slaapt lekker verder. Ook een kamer aan de straatkant kan wat onrust opleveren. Zelfde geldt voor kamer aan de binnentuin (die fungeert 's morgens als ontbijt ruimte). Vraag om een "chambre calme" en het komt goed. Ga vooral lekker buiten de deur eten. Wij vonden "Le Nectar" en "Le Mogadorien" aanbevelenswaardig. Tegenvallend vonden we het op internet aangeprezen "Elizir", met name wat betreft prijs/kwaliteit.

• 8gerard van der leeuw22-11-2009

centraal gelegen prachtig hotel/riad

In het autovrij gedeelte prachtig gelegen rond een binnenplaats. Mooie authentieke sfeervolle ruimtes om te eten (normaal, laag geprijsd) en te relaxen. Eten en ontbijt goed. Op loopafstand van het brede zandstrand en de vissershaven. Aanrader. Wij hebben de reis gecombineerd met Marakech en Agadir

• 9Rob15-11-2009

Fantastisch hotel, heerlijke sfeer

Heerlijk hotel. Niet groot. Jammer dat het ontbijt altijd hetzelfde was. Heerlijk uit kunnen rusten. Aankleding is echt sprookjesachtig

Hotel Riad Al Madina info

• CafeBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne