Hotel Miramar

5 reviews over Hotel Miramar in het Nederlands

mooie plek dichtbij strand

wim van zijl
26-9-2014

na een rondreis nog een weekje hier geweest, mooie kamer aan de zeezijde gekregen!

steeds heerlijk windje, strand op 50 meter (straat over steken) met ligbedden, leuke tentjes binnen 100 meter.

lekker in binnenzwembad afkoelen, airco onnodig, is altijd windje.

kok maakt niet alleen lekker eten, maar is ook een lust voor het oog.

alcohol aan de overkant bij strandbar kopen en aan tafel opdrinken.

op het dak een leuk dakterras met zitjes en stoelen.

prachtige lobby en behulpzame bediening.

dit hotel hoort minimaal een 8 te krijgen!

Hotel aan boulevard

Jaap
25-8-2011

Hotel Miramar ligt aan de kustboulevard (Mohammed V). Het hotel heeft op het strand een gedeelte met strandstoelen en parasols ingericht voor haar gasten. In het hotel zelf is een klein zwembad. Er is een eetzaal voor ontbijt en diner. Bij het arrangement was dagelijks de keuze uit twee afwisselende menu’s. In het hotel worden geen alcoholische dranken geserveerd.

Het hotel heeft circa 45 kamers, waarbij de derde verdieping met enkele zeer grote suites. Tevens is op de derde verdieping een ruim zonneterras. De kamers op de eerste en tweede verdieping zijn in het algemeen kleiner; een dozijn kamers heeft uitzicht op zee.

Vanwege de wind is het redelijk koel in dit stadje (circa 15 graden lager dan in Marrakech). Het hotel heeft daarom geen airconditioning. Het hotel ligt aan een zijde direct aan een woonwijk. Helaas kraaide elke ochtend heel vroeg een haan, die iedereen wakker maakte.

3 ***, maar zeker niet meer

Jan
3-7-2011

Goed 3 *** hotel. Simpele maar ruime kamer met gedeeltelijk zicht op zee (baai) maar ook daken van buurhuizen vol meeuwennesten. Eten (diner) is buffet met ruime keuze. Ontbijt simpel en eenvoudig.

We hebben een aantal aanbieders voor Miramar voor je op een rij gezet:

Goed hotel voor een paar dagen.

Patricia en Charles
29-3-2010

Dit hotel ligt dichtbij het centrum. Keurig ontbijt en een smakelijk 3 gangen diner.

(Keuzemenu). Vriendelijk en behulpzaam personeel. Nadeel is dat aan de linker achterkant van het hotel een waakhond de hele nacht ligt te blaffen. Zodoende kregen wij de volgende dag een kamer aan de andere kant.

Zeer middelmatig hotel

Frank
14-7-2009

Wij hebben dit hotel bezocht als verlengde strandbestemming van de fox 12 daagse rondreis marokko. Het hotel is een middelmatig hotel. De kamers zijn erg klein en hebben GEEN airco! Het eten was een aantal keren ERG slecht! Naar zeggen van de manager omdat de kok ziek was. Het zwembad van het hotel is binnen en is ijskoud omdat het niet verwarmd is. Het aantal bedjes rond het zwembad. Een redelijk hotel voor een aantal dagen, maar ook niet meer dan een dag of 2.

Ook omdat het badplaatsje best klein is, en er altijd VEEL wind staat.

We hebben een aantal aanbieders voor Miramar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miramar in Essaouira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miramar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.