Hotel Al Jasira ***

Hotel Al Jasira

35 reviews over Hotel Al Jasira in het Nederlands

Fijn hotel

Annemarie, 21-8-2017

Ruime kamer, schoon. Lekker ontbijtbuffet met heerlijke verse broodjes. Vriendelijke service; aardig personeel.

goed hotel

Yvonne, 10-1-2017

Leuke kamer,wel veel verschil in grootte en geen lift.De kamers op de begane grond waren groot en echt marokkaans ingericht,bedden zijn prima!

Leuk hotel, prima personeel.

Jan, 15-3-2016

Al Jasira is een leuk kleinschalig hotel in een rustige straat. Het zwembad is klein maar fijn en er zijn 2 dakterrassen waarop het heerlijk zonnen is. Het hotel beschikt over een mooie ontbijt/restaurant ruimte en het personeel is zeer vriendelijk en servicegericht. De kamers zijn gezellig ingericht in Marokkaanse stijl. Er stond zelfs een verse bos rozen! De bedden zijn prima en de badkamer schoon. Het elektrische radiatorkacheltje kwam goed van pas zo begin maart met een kamer op de noordzijde en een stevige wind. Het hotel ligt vlakbij de boulevard en het strand. De haven met het fort en de mooie medina zijn te voet te bereiken of heel goedkoop met een taxi. Aan de overkant van de straat zijn een paar winkeltjes voor een flesje water, zak chips o.i.d. Het ontbijtassortiment mag wat uitgebreider, bijv. met yoghurt, fruit en kaas. Er werd gewerkt aan een nieuw terras om het ontbijt ook buiten te kunnen serveren of binnenkort een drankje te kunnen doen (nu werd er nog geen drank geschonken). De dinermogelijkheid was een 3-gangenmenu voor een redelijke prijs. De entrecote smaakte prima! We mochten ons zelf meegebracht wijntje erbij drinken, gekocht bij de Carrefour in de buurt. Hotel Al Jasera in het prachtige Essaouira was een waardige afsluiting van een 15-daagse rondreis door Marokko. Ik hoop er ooit nog eens terug te komen.

Goed hotel

Frank, 25-5-2014

Zonder meer een goed hotel, zeker voor Marokkaanse begrippen. Prettige ontvangst, nette kamers met dito badkamers. Goed ontbijt en diner. Pakweg een half uurtje wandelen langs de boulevard naar de medina. Op vijf minuten van het brede zandstrand.

Strand hotel

or, 6-5-2012

We zijn hier 3 nachten geweest en hadden kamer 102 achter de receptie. Kijk op de foto's hoe de kamer eruit zag. Prima voor elkaar!!!!! echt super.

De andere kamers waren duidelijk anders, maar wij moeten deze kamer beoordelen, vandaar het kamernummer, dus doe er je voordeel mee

Prettig hotel

Geen, 16-10-2011

Dicht bij het strand met leuke strandtenten. Lekker rustig hotel. Half uurtje over het brede strand naar medina lopen.

Mooi rustig hotel

Ankie, 29-5-2011

Dit hotel aangedaan tijdens een rondreis. Heb hier 3 nachten doorgebracht.

Tijdens het verblijf alleen gebruik gemaakt van het ontbijt wat goed verzorgd was.

Hotel ligt niet al te ver van het strand en op ong. 30 minuten lopen van de medina.

Rustig hotel

Ankie, 27-5-2011

Een rustig, klein maar mooi hotel met klein zwembad.

Niet ver van het strand en het centrum gelegen aan een rustig straatje.

Mooi hotel

Ankie, 27-5-2011

Klein maar leuk hotel in een rustige omgeving niet ver vanaf het strand van Essouira.

Ongv. 30 minuten lopen naar het centrum

prima hotel, net buiten het centrum maar vlak bij het begin van de boulevard.

Ontbijt was zeker voor Marokkaanse begrippen zeer goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Al Jasira voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Al Jasira in Essaouira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Al Jasira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Al Jasira scoort een 7.96 uit 10 op basis van 37 reviews.