Sorteren

Reviews over Essaouira

Klein maar authentiek

Indi van Bijnen
    8-10-2017

Essouira is een klein haven stadje. In de haven liggen heel veel blauwe houten vissersbootjes en wordt op straat in kraampjes vis verkocht. Er hangt hierdoor een heel leuk ouderwets sfeertje. Er zijn een aantal restaurantjes en winkeltjes. Als je goed zoekt zijn er ook wat hippere restaurantjes te vinden. Wat ook een aanrader is zijn de viskraampjes op de markt waar je zelf een vis uit kunt kiezen die dan terplekke op de barbecue wordt gegrild.

geweldig Marokkaans stadje!

Yvonne
    10-1-2017

Gezellige Medina,leuke haven! Ze zijn de stadsmuur aan het restaureren,wat echt nodig was! Het gedelte wat klaar is is heel mooi! Gezellige restaurantjes overal!

Waanzinnig

jørgen
    11-8-2015

Werk er graag, heerlijk weer, sirocco restaurant is aanrader

mooie gezellige plek in het marokkaanse leven.

wim van zijl
    26-9-2014

mooi vissersdorpje en heerlijk strand.

Relaxt Marokko

Car
    15-1-2014

Essaouira ligt aan de zee, met een mooi breed strand. Langzaam aan komen er steeds meer strandtenten, strandstoelen en er zijn zelfs al een aantal speeltuintjes aan het strand (betalen) De medina is heerlijk om door te dolen. Shoppen gaat er ook erg goed. Veel kleuren. Zeker een fijne bestemming aan het einde van je rondreis. Nog even na genieten met een thee of koffie aan de zee. Kijkje nemen in de haven, koffie drinken op het plein, laatste souveniertje kopen. Ik vind het een aanrader.

Essaouira scoort een 8,6 uit 10, op basis van 97 reviews