Hotel Kasbah Tizimi

Met vrienden

Dit nooit meer

Anita
8-5-2014

Prima uitvalsbasis voor excursie woestijn. Maar kashba Tizimi is verschrikkelijk. Er waren problemen bij het inchecken. We kregen een kamer die niet was schoon genaakt. Wel ruim, dus in eerste instantie ok. Als dank voor deze upgrade gratie kakkerlakken. Werd laconiek op gereageerd. Hebben ze zelf moeten verwijderen. Wel een super behulpzame nachtwacht die ons hielp. Ontbijt was mager, diner was ronduit slecht en helaas 's-avonds als dank weer kakkerlakken. Uiteindelijk andere kamer gekregen. Ook deze was gedateerd, maar wel schoon. Deur sluit niet, airco lekt. Zwembad is niet fris, er hangt een urinelucht bij het zwembad.

Hotel met fraaie uitstraling

Ale Sierksma
5-6-2011

Als je binnenkomt dan heeft dit hotel wat. Gezellige receptie. Prachtige binnentuin. Kamers rondom tuinen gesitueerd. Maximaal twee verdiepingen. Maar op de kamers is altijd wel wat. De sloten van de deuren werken soms moeizaam. Er zijn veel kapotte lampen. Lauwwarm water krijg je als je de kraan heel lang laat lopen. De airco is behoorlijk luidruchtig. Het ontbijt is eenvoudig: soms is er smeerkaas, soms een ei, geen vleesbeleg, heel beperkt fruit. Het diner is prima.

Erfoud ligt in een mooie omgeving. Je kunt er leuke uitstapjes maken. Vooral de tocht met de jeep naar de zandwoestijn met de duinen is de moeite waard.

aan te bevelen!

Hans & Hadewych Cobussen
17-8-2009

in augustu 09 hier geweest. Mooi, behulpzaam. Jammer dat restaurant minder was. Zwembad prima!

Heel goed hotel

Jan en Monique uit Ede
15-8-2009

Dit was hotel 3 tijdens onze reis door Marokko op 25 april 2009

Heel sfeervol hotel met hele kleine kamers [er zijn ook grotere kamers]

NRV Holiday

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kasbah Tizimi in Erfoud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kasbah Tizimi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.