Hotel Riad Soleil D'orient

Kleine hotelsWeer vandaag26°18°
Hotel Riad Soleil D'orient
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Riad Soleil D'orient voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Riad Soleil D'orient in het Nederlands

Met jonge kinderen

prachtige riad met behulpzame mensen

Carina Van den Broeck
5-5-2010

Wij logeerden hier de laatste nacht voor onze terugreis die evenwel werd geannuleerd wegens het vliegverbot boven Europe tengevole van de vulkaanuitbarsting in Ijsland. De Riad is zeer mooi, rustig gelegen en toch dicht bij de bezienswaardigheden. De kamers zijn allemaal verschillend, erg mooi en goed verzorgd. De Franse uitbaters (Olivier en Laurence) zijn geweldig vriendelijk. Zij waren zeer behulpzaam bij het zoeken naar een oplossing om thuis te raken. Je kan er 's avonds blijven eten, als je dat 's morgens meedeelt en dan krijg je een erg lekkere maaltijd in een toffe eetkamer in een ontspannen sfeer. Deze riad is zeker een aanrader.

Prachtige Riad met zeer behulpzame mensen

Carina Van den Broeck
5-5-2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Soleil D'orient in El Jadida, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Soleil D'orient zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.