Bed and Breakfast Maison d' hôtes de la cité Portugaise d'El Jadida

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag24°15°

1 review over Bed and Breakfast Maison d' hôtes de la cité Portugaise d'El Jadida in het Nederlands

Midden in oud stadsgedeelte

Rob
29-10-2010

Eenvoudig guesthouse in midden van het oude stadscentrum. Parkeren op 3 minuten loopafstand. Goede service, eenvoudig ontbijt, maar wel met een verse jus. Gastheer is erg aardig, de gastvrouw een beetje stug, maar ze kan ontzettend lekker koken. De schone kamers hebben als nadeel dat niemand een eigen badkamer heeft. Per verdieping (2-3 kamers) is er een toilet met douche. Niet onoverkomelijk, maar toch.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maison d' hôtes de la cité Portugaise d'El Jadida in El Jadida, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maison d' hôtes de la cité Portugaise d'El Jadida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Bed and Breakfast Maison d' hôtes de la cité Portugaise d'El Jadida