Hotel El Morabitine

Hotel El Morabitine

We hebben een aantal aanbieders voor El Morabitine voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel El Morabitine

merveilleux hotel

peu importe
23-1-2010

l hotel el morabitine*** a el jadida est vraiment fabuleux , j ai etait satisfait et pas de regret . une superbe piscine ,tres belle chambre et tres beau restaurant

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Morabitine in El Jadida, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Morabitine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel El Morabitine scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.