Reviews over Chefchaouene

Mooie locatie

kruijffjes
    21-7-2012

Hotel Parador ligt vlakbij het mooie plein van Chefchaouene. Kamers aan de achterzijde hebben een schitterend utizicht. De ontvangst was keurig.De kamer had drie bedden. Een beetje oubollig met blauwe dekens. Op zich waren de bedden prima. De badkamer is niet erg groot maar wel functioneel. Er was een prima airco. De tv is erg klein en de meeste zenders geven beeld met sneeuw. Qua hygiene geen opmerkingen, alles was keurig schoon. In de lobby is er uitstekend werkende wifi. Het hotel heeft een klein zwembad dat bij onde overnachting in gebruik was bij een kinder feestje. Het terras heeft een prachtig uitzicht maar een leuk zitje zou het echt aantrekkelijk maken, Het ontbijt werd aan tafel geserveerd. Op zich niet slecht maar het restaturant was erg rommelig. Kortom voor een overnachting tijdens een rondreis een prima locatie.

Leuk hotel voor een leuk prijsje

Soumaya
    5-8-2010

Leuk hotel midden op een berg met een prachtig uitzicht op het stadje Chefchaouen.

Vriendelijk personeel, kamers met airconditioning en het ontbijt was redelijk.

geen aanrader en geen tweede bezoek waard

aranka
    3-8-2009

Het plaatsje is leuk en het hotel heeft een leuke ligging met uitzicht op de bergen.

het hotel is wel zeer gehorig en lawaaierig.

Bediening is matig en niet erg vriendelijk.

Eten onder het verwachte niveau en het onbijt duidelijk onder de maat.

Chefchaouene scoort een 8,7 uit 10, op basis van 9 reviews