Hotel Suisse

7Goed

19 reviews over Hotel Suisse

• 9Marion12-10-2014

Heel goed hotel

Zeer ruime kamers met balkon. Heel netjes en schoon; ook de badkamer Ligging is bijna aan de boulevard (ca.25 meter wandelen) 's avonds lekker over de boulevard wandelen. Gratis WIFI.

Gereisd met vrienden in september 2014

• 8givago03-08-2014

Goed hotel

Het hotel ligt op loop afstand van het strand.Ruime en nette kamer,goede airco.Mooie binnenplaats ,alcoholische dranken te verkrijgen.Lekker diner goed ontbijt maar het brood was oud.Waren het hotel aan de buitenkant aan het herschilderen.Goede ligging.

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 8Joke01-07-2013

prima gelegen bij de boulevard

zeer ruime kamers en zeer schoon. eten prima, wij waren hier met een groep en hebben er op de heen en terugreis gelogeerd. Bij aankomst in de nacht stond er een maaltijd klaar in de kamer goed verzorgd. vriendelijk personeel. veel terrasjes en winkels in de buurt van het hotel.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 8Ale Sierksma24-05-2011

prima hotel

Het is het enige hotel tijdens onze rondreis dat echt op alle punten positef scoort. Ruime kamers, goede voorzieningen, schoon, redelijke tot goede maaltijden. Wij hebben het diner steeds aan tafel bediend gekregen. Het ontbijt is in buffetvorm (waarbij het jammer is dat er niet iets meer op de Europese consument wordt gemikt door bv kaas, vleeswaren en een ei te serveren). Het zwembad op de 2e verdieping is keurig en schoon. Er is een prachtige binnenplaats waar je ook goed op internet kunt komen. Verder is de ligging vlakbij de boulevard en het strand aantrekkelijk. Casablanca is een mooie stad die vanuit dit hotel goed is te verkennen. De grote Hassan II moskee is een bezoek zeker waard. Deze ligt op loopafstand van het hotel. In de omgeving zijn veel restaurants met gezellige terrassen. ´s Avonds is het behoorlijk druk. Een nadeel is wel dat het rond het hotel de hele nacht rumoerig blijft door het verkeer over de rotonde.

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 7bert eradus03-11-2010

goed vertoeven

Mooi gelegen vlak aan de Atlantische Oceaan. Gezellige omgeving en verder goed te vertoeven.

Zakelijk gereisd in oktober 2010

• 8Nes18-07-2010

een aanrader!

In de zomer van 2008 was ik er voor 10 dagen samen met mijn echtgenoot en onze dochter van toen 6 maanden. We hebben het als zeer positief ervaren: kamers waren groot, zeer schoon en mooi, personeel vriendelijk, ligging helemaal goed (op korte loopafstand van de uitgaansboulevard langs de kust. En met een huurauto voor de deur was het verkennen van stad (en aangrenzende plaatsen) erg makkelijk (info: auto ter grootte van een Peugeot 206 was toen tussen de E30 en E40 p/d). het ontbijt was heerlijk, verschillende gegrilde groente, fruit, verschillende soorten pannekoeken en beleg,etc. al vonden we het jammer dat we 10 dgn achter elkaar hetzelfde (weliswaar ruime keuze)aanbod kregen. na 5 dgn ken je het allemaal wel, maar dat is dan ook onze enige klacht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8M.C. Okri30-01-2009

goede service, als je er om vraagt

Voor onze dochter van 2 werd er speciaal uit de bergruimtes gezocht naar een ledikantje, normaal heb je dat niet zo in Marokko. Als je er netjes om vraagt krijg je je dingen wel zonder er voor te moeten betalen. In de tijd dat wij er zaten waren ze aan het verbouwen, door de overlast van het lawaai, kregen we een andere kamer. Het zwembad was niet klaar, dat was wel jammer. Het hotel heeft een mooie locatie en is op loopafstand van het strand en de medina.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 8Mieke16-06-2008

Hotel Suisse van 9-13 juni 2008. Prima ruime kamer met zeezicht, alle kamers zijn met balkon, iedere dag alles weer schoon.Ontbijtbuffet koffie, thee, sap, met heerlijke broodjes, zoetwaar, gegrilde groenten, scrambled eggs, soep en fruit. Geen kaas en vleeswaren, maar er is voldoende.Geweldig zwembad op de 2e etage. Rode taxi's erg goedkoop, makkelijk naar stad toe of treinstation als je verder wilt met de trein, ook goedkoop. Frans sprekend deel, ook uiteraard arabisch of engels. Wel veel bedelaars, de bevolking is vriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2008

• 8patricia01-09-2007

groot hotel met kamers als balzalen, goede airco, koelkast, balkon en zitje. personeel vertelde dat het hotel onlangs gerenoveerd was en dat was te zien. Keurige kamers met gloednieuwe badkamers. uitgebreid ontbijtbuffet met veel vers fruit. Hotel ligt dichtbij het strand. Fijn zwembad op dakterras van tweede etage. Wij vinden dit een aanrader. Personeel was vriendelijk en behulpzaam

Gereisd met familie in september 2007

• 8ray27-07-2007

afgelopen weekend voor 3 nachten in htl Suisse. Was zeer schoon, mooie ruime kamers, goede ligging bij strand en uitgaansgelegenheden. Eten top. Zwembad is klein maar heerlijk met mooi uitzicht. Als extra gave discotheek onder hotel, is erg leuk.

Gereisd met vrienden in juli 2007

Hotel Suisse info