Hotel Prince de Paris

Review geschreven door Mimi

Absoluut geen aanrader!

Mimi
15-1-2017

Diner matig, heel veel straatlawaai en dancinglawaai.! !, kamer klein en bv. lamp + stopcontact uit de muur hangend, kleine oude televisie waarbij afstandsbediening niet werkte & met slecht beeld. Wij hebben om een minder lawaaiierige kamer gevraagd en men bood ons eenzelfde kleine kamer op het achtste aan waar men evenveel lawaai had als op de derde verdieping... 3de verd. had dubbele beglazing en op 8ste was het enkele beglazing. 😕 Ontbijtaanbod was vrij ruim maar thee en koffie waren lauw, geen koude melk bij navraag, enkel koud hard gekookt ei enz... ongeïnteresseerd personeel.