Hotel Prince de Paris

4,7

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Prince de Paris voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Prince de Paris in het Nederlands

Vrijwel in het centrum, dus geen kilometers lopen voor je de sfeer kunt proeven van Casablanca. Vriendelijk personeel, kamermeisjes verstaan helaas geen Frans, Duits of Engels. Kamers werden nog schoongemaakt toen wij aankwamen. Waren er om 14.30 uur. Hotel heeft 9 verdiepingen wij zaten op de achtste. Handdoeken werden snel nagebracht. Slechte WiFi op de kamers, maar in de lobby en eetzaal goed.

Absoluut geen aanrader!

Mimi
15-1-2017

Diner matig, heel veel straatlawaai en dancinglawaai.! !, kamer klein en bv. lamp + stopcontact uit de muur hangend, kleine oude televisie waarbij afstandsbediening niet werkte & met slecht beeld. Wij hebben om een minder lawaaiierige kamer gevraagd en men bood ons eenzelfde kleine kamer op het achtste aan waar men evenveel lawaai had als op de derde verdieping... 3de verd. had dubbele beglazing en op 8ste was het enkele beglazing. 😕 Ontbijtaanbod was vrij ruim maar thee en koffie waren lauw, geen koude melk bij navraag, enkel koud hard gekookt ei enz... ongeïnteresseerd personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prince de Paris in Casablanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prince de Paris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.