Géén boekingskosten

MarokkoMarokkoCasablanca

6.7VoldoendeScore uit 9 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+52/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.7VoldoendeScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

9 Reviews over Moroccan House

• 10Antoine03-12-2018

Excellent hôtel en plein centre de Casablana

J'ai adoré mon séjour dans cet hôtel sous forme de ryad. Les chambres sont très propres, et le personnel très sympa. Tout est accessible à pieds, et j'y retournai volontiers quand je retourne à Casablanca. Le restaurant est aussi très bons, j'ai aussi beaucoup apprécié leurs plats marocains traditionnels. Je recommande chaleureusement !!

• 10Mehdi06-07-2018

Fabtastic

Traditional built Same time modern Excellent location

I recommend

• 2Pim Reinders01-12-2017

Slecht en vies Hotel

Waren aangenaam verrast over de eerste indruk en uitstraling van zowel hotel als kamer. Echter bij inspectie bleek de kamer en badkamer smerig. Mijn vrouw had nagelvijltje op een kastje gelegd, toen ze deze oppakte bleef hij vastplakken. De lakens in het bed hadden vlekken, de vloeren waren vies en de badkamer was niet schoongemaakt. Het eten werd opgediend in het restaurant door een meisje in een smerige vrije tijdskrediet,merg ongeïnteresseerd en kauwgum kauwend. Koffie kon niet worden besteld. Zijn maar ergens anders naar toe gegaan. Slecht geslapen in een te klein bed! Door de wetenschap dat alles vies was jeukt ook alles. Maar ik denk en hoop dat dit inbeelding was. Personeel sprak geen Engels, kon of wilde ook niets begrijpen.

• 2Peter15-11-2016

3de Rangs is een te hoge kwalificatie

Het ontbijt was superieur. De badkamer was goor. De draperieën om het hemelbed vuile stofnesten. Een 2-persoonsbed van 1.30 x 1.90 m. Geen verlichting in de pikdonkere trappenhuizen (brand!). De verlichting op de gangen veelal stuk. Een driegangendiner waar m'n kleine zusje zich voor zou schamen zonder de mogelijkheid van een kopje koffie toe.

• 6Frank25-05-2014

Sprookjesachtig!

Sprookjesachtig ingericht hotel. 1001 nacht! Mooie lounge, aardig ingerichte kamers, badkamer matig , maar wel met veel toiletartikelen. Matig diner, goed ontbijt. Ligging vlakbij de medina.

• 7FT29-08-2013

Goed hotel

Goed hotel, goed ontbijt en vriendelijke service. Veel gratis artikelen in de badkamer, sfeervolle kamers en netjes verzorgd.

• 6Gerben06-11-2012

Duizend-en-1-nacht in Overdrive

We verbleven hier 1 nacht na late aankomst met een groepsrondreis. Het hotel is van buiten een modern flatgebouw, maar van binnen hebben meerdere 'efteling-creatievelingen' zich volledig uitgeleefd op het thema Duizend-en-één-nacht. Het is een en al nep wat je ziet. De kamers zijn redelijk verzorgd en voldoen na een dag reizen, maar gelikkig zaten wij hier maar 1 nacht. Veel decoratie met kantjes, randjes en prullaria. Gelukkig wel stil, geen boeiend uitzich. Wel een enorm assortiment in de badkamer, van tandenborstel tot schoenpoets, tot scheerschuim, helaas zonder hotelnaam erop. We werden 's avonds laat welkom geheten met een kopje lauwe muntthee en een droog koekje, heel aardig. Het ontbijt was prima, genoeg keuze uit broodjes, beleg en bergen zoete koekjes. Er kon zelfs een vers omeletje voor je worden gebakken, met de gewenste ingrediënten. Verder gingen we na het ontbijt gelijk op doorreis. Het is zeker geen slecht hotel, maar ik zou hier nooit voor kiezen.

• 8kruijffjes11-07-2012

Authentiek Marokkaans hotel

Moroccan House hotel heeft een leuke Marokkaanse uitstraling. Het personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn niet al te groot maar zijn leuk ingericht. Je slaapt in een hemelbed. De kamers zijn schoon en voorzien van een uitstekend werkende airco. Er is een tv. De badkamer heeft een bad. Leuk is dat er een complete set badkamer benodigdheden ligt. Een kam, tandenborstels, tandpasta, scheermesjes, scheerzeep en shampoo. Het ontbijt is zeer uitgebreid en kan worden genuttigd op een tussenverdieping in Marokkaanse stijl. Kortom een uitstekend hotel zeker als starthotel van onze top-rondreis met NRV.

• 9Willeke01-11-2011

een echte Marokkaanse beleving!

Zeer leuk hotel. Geheel in Marokkaanse stijl ingericht. Ligt in de wijk Gueliz, waar je meer moderne hotels verwacht. Het hotel beschikt over een zwembad, echter vaak in de schaduw gelegen door de gebouwen er omheen. Ontbijt op het dakterras. Gratis WiFi op de kamer. De badkamer van onze kamer was enigszins verouderd maar bijvoorbeeld wel weer voorzien van haardroger. Wij hadden in eerste instantie hel plan om een Riad in de Medina te boeken maar wilden graag een locatie waar een taxi ons voor het hotel kon afzetten. Dat is in de Medina meestal een probleem. Moroccan House heeft de sfeer van een Riad in de Medina maar het comfort van een hotel in de moderne wijk. 20 minuten lopen naar het oude centrum. Minder dan 5 minuten lopen naar het moderne centrum. Wat ons betreft een aanrader!

Hotel Moroccan House info

• 24 uur incheckenBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • DoucheBeschikbaar