Hotel JM Suites

Kleine hotelsWeer vandaag24°16°

We hebben een aantal aanbieders voor JM Suites voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel JM Suites in het Nederlands

Geweldig verblijf en ontbijt!

HayatB
9-3-2016

Goed: Geweldige ligging centraal, zeer vriendelijke personeel, ruime kamers die elke dag gepoetst worden, superlekker uitgebreid vers ontbijt.

Minder goed: Niets, zouden we zo terug opnieuw boeken.

2008

wij ( gezin met kind 2 jr) hebbe hier 10 dagen verbleven. Perfecte locatie, ruime kamers, dvd etc aanwezig en basis keuken. geen bad maar heerlijke rainshower.aparte toilet!personeel heel vriendelijk, geen moeite teveel!omdat bep. verlichting niet apart uitkon, werd zelfs totale lichtplan aangepast zodat de kleine kon slapen e wij toch licht hadden. inrichting strak modern.prijs kwaliteit perfect.eeder in 5 sterrren hotels in casa verbleven maar dit is de beste en klantvrindelijkste ook met info voor de gasten! chiq maar toch heel informeel!!!ook voor langer verblijf aan te raden!tip: laat de verlchting goed uitleggen is nogal modern:)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel JM Suites in Casablanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel JM Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.