Hostel Central

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag20°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Central voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hostel Central in het Nederlands

voor de prijs: goed

Simon
15-7-2010

Vooral jonge gasten, trekkers. Schone, kleine kamer, warme douche (op de kamer), goed bed, geen airco. Vriendelijk personeel, prima ontbijt. Geen internationale maar marokkaanse sfeer. Gelegen pal aan de rand van de oude medina en met uitzicht op groen, vooral `s avonds levendig pleintje en de haven. De kamers op de bovenste (4de) etage liggen aan het grote dakterras. Mooi uitzicht.

Eenvoudig hostel met vriendelijke bediening

Marja & Amanda
21-5-2010

Dit ho(s)tel is verre van luxe, maar zeer betaalbaar. Via google dit gevonden. Het is een hotel geschikt als je een backpacker bent en op doorreis en niet al te veel verwacht. Het ligt midden in Medina en vlakbij de Moskee. Het ligt wel wat afgelegen van het treinstation (casa voyageur) en het vliegveld. De taxi kost niet veel, maar neem wel een kleine taxi en vraag om de meter aan te zetten! Geen grandtaxi (mercedes) want dan ben je het driedubbele kwijt! De bediening is erg amicaal en zijn erg behulpzaam. Ook thee kun je krijgen op elk uur van de dag zonder extra kosten. Internet is ook aanwezig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Central in Casablanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.