Casablanca

Reviews over Casablanca

Moderne Marokkaanse stad

Monique Nijs,
    1-11-2018

Mooie moderne stad met terrasjes en eettentjes maar ook is er een sloppenwijk.

Moskee Hassan mag je niet overslaan bij dit bezoek Aan de andere kant van het water (Atlantische oceaan) gezien vanaf de Moskee liggen dode begraven aan het water. Allemaal op hun zij met het gezicht naar Mekka

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Grote stad

givago,
    3-8-2014

Cassablanca is de grootste stad van Marokko.De uitschieter is de Hassan II moskee met zijn 200 meter hoge minaret,heel mooi.Er is een groot winkelcentrum met winkels van gekende merken.In Cassablanca ligt de belangrijkste zeehaven van Marokko.Er is een wandelpromenade langs het strand

Gereisd met vrienden in juni 2014

mooie plek!

nany,
    28-2-2014

Super mooie stranden. In de avond zijn bijna alle restauranten nog open en hoor je daar leuke arabische liedjes. Die ze met de hand spelen. De mensen zijn daar ook nog is super aardig. De cultuur is daar wel leuk maar ook best irritant er zijn veel bedelaars die bij om geld vragen. Een dag woord op een gegeven moment best wel irritant. De sfeer in de stad is super leuk overal zie je kraampjes wat mensen iets verkopen. En in restaurants is het altijd gezellig met zangeressen en zangeres die voor je zingen tijdens het eten. Het is daar best druk. Op drukke wegens zijn er soms wel files. Ook op het strand zijn er altijd heel veel mensen. Maarja dat is altijd wel gezellig. Je kan daar ook best wel veel doen qua bezienswaardigheden. Bijvoorbeeld bootjes varen, squaten op het strand. Het eten is daar ook best lekker. Ook best gevarieerd vind ik zelf. Je kan er beter naar toegaan in de zomer want de zon is daar super! En ook is het super gezellig. Tevens zijn daar de hotels daa luxe en moo

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Gezellig, een shoppingsparadijs in Marokko!

Nienke,
    27-8-2013

Het is een stad met vele gezichten, uitgaan kan uitstekend bij de la cornische bars en clubs zijn er in overvloed. Voor cultuur kun je beter naar andere plekken in Marokko, maar de grote moskee en de medina zijn zeker een aanrader! verder kun je er zeer goed shoppen! bij de boulevard heb je een mega mall, en een ander groot centrum.

Gereisd met partner in augustus 2013

Zakelijke stad

jwkooijmans,
    16-2-2013

Je ziet dat deze stad sterk aan het verwesteren is. Bussen van het openbaar vervoer zijn stuk voor stuk versleten en overvol. Daar in tegen is er een hel nieuwe tram verbinding door de stad. Erg mooi.

Gereisd met vrienden in februari 2013
Casablanca scoort een 4,6 uit 10, op basis van 75 reviews