Sorteren

Reviews over Casablanca

Rondreishotel qua kwaliteit iets minder dan rest

Carl
    2-3-2018

Vrijwel in het centrum, dus geen kilometers lopen voor je de sfeer kunt proeven van Casablanca. Vriendelijk personeel, kamermeisjes verstaan helaas geen Frans, Duits of Engels. Kamers werden nog schoongemaakt toen wij aankwamen. Waren er om 14.30 uur. Hotel heeft 9 verdiepingen wij zaten op de achtste. Handdoeken werden snel nagebracht. Slechte WiFi op de kamers, maar in de lobby en eetzaal goed.

sfeervol

wagnbietjie
    4-12-2016

diner goed, ontbijt goed nostalgische uitstraling, kamers net en nostagisch. Veel lawaai op straat, water maar net op temperatuur. Stop in bad lekt enorm en nieuw water is koud. Wij waren hier ook februari 2015, toe was het koud met veel wind en waaide het door kieren en ramen. Geen verwarming!

Beide keren veel ruzie en lawaai op straat en in de bar beneden

Geweldig Appartement en genoten van de omgeving.

Casper
    28-4-2016

Via Airbnb.nl hier terecht gekomen. Nederlands sprekende eigenaar en keurig schoon en ruim appartement op de 4de etage. ( lift aanwezig) 2 ruime slaapkamers en grote badkamer met lekker bubbelbad. Keuken heeft alles wat je nodig heb en 2 toiletten. Grote woonkamer met 2 lekkere banken en ruime opstelling. Appartement is 150m van zee en 5 min lopen van de grote moskee Hassan 2. Het centrum is ook op steenworp, Taxi's zijn goedkoop (let wel op dat ze de meter aanzetten) en dagje Rabat met de trein maakt het helemaal onvergetelijk.

Geweldig verblijf en ontbijt!

HayatB
    9-3-2016

Goed: Geweldige ligging centraal, zeer vriendelijke personeel, ruime kamers die elke dag gepoetst worden, superlekker uitgebreid vers ontbijt.

Minder goed: Niets, zouden we zo terug opnieuw boeken.

Goed hotel

FT
    29-8-2013

Goed hotel, goed ontbijt en vriendelijke service. Veel gratis artikelen in de badkamer, sfeervolle kamers en netjes verzorgd.

Casablanca scoort een 6,6 uit 10, op basis van 75 reviews