Sorteren

Reviews over Casablanca

Een stad om eens te bezoeken

Ton
    1-5-2015

Tijdens rondreis moet deze stad er wel inzitten er is veel te zien

Grote stad

givago
    3-8-2014

Cassablanca is de grootste stad van Marokko.De uitschieter is de Hassan II moskee met zijn 200 meter hoge minaret,heel mooi.Er is een groot winkelcentrum met winkels van gekende merken.In Cassablanca ligt de belangrijkste zeehaven van Marokko.Er is een wandelpromenade langs het strand

mooie plek!

nany
    28-2-2014

Super mooie stranden. In de avond zijn bijna alle restauranten nog open en hoor je daar leuke arabische liedjes. Die ze met de hand spelen. De mensen zijn daar ook nog is super aardig. De cultuur is daar wel leuk maar ook best irritant er zijn veel bedelaars die bij om geld vragen. Een dag woord op een gegeven moment best wel irritant. De sfeer in de stad is super leuk overal zie je kraampjes wat mensen iets verkopen. En in restaurants is het altijd gezellig met zangeressen en zangeres die voor je zingen tijdens het eten. Het is daar best druk. Op drukke wegens zijn er soms wel files. Ook op het strand zijn er altijd heel veel mensen. Maarja dat is altijd wel gezellig. Je kan daar ook best wel veel doen qua bezienswaardigheden. Bijvoorbeeld bootjes varen, squaten op het strand. Het eten is daar ook best lekker. Ook best gevarieerd vind ik zelf. Je kan er beter naar toegaan in de zomer want de zon is daar super! En ook is het super gezellig. Tevens zijn daar de hotels daa luxe en moo

Casablanca scoort een 6,4 uit 10, op basis van 74 reviews