Hotel Xaluca Dades

6 reviews over Hotel Xaluca Dades in het Nederlands

Bijzonder luxe!!

Keller
26-3-2017

Een super de luxe hotel op een plaats waar je het totaal niet verwacht. Je moet wel een beetje een rommelig wijkje doorrijden voordat je er bent, maar dan heb je ook wat!!

Gereisd Met vrienden in maart 2017

Mooi uitzicht op de vallei

Katja
8-5-2015

Prima hotel, mooi ingerichte kamers, wel beetje 'too much'. Ontbijt- en dinerbuffet.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2015

Hotel in Kashbastijl

Jan
3-7-2011

Dit hotel is nieuw voor de TO. Mooi hotel in kashba-stijl. Ruime kamer voorzien van (inloop)douche en toilet. Maaltijden, diner en ontbijt (beide in buffetvorm) voorzien van ruime keus.

Gereisd Met vrienden in Tue May 24 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel met superbedden

Suzanne
27-4-2011

Tijdens onze rondreis door Marokko hebben we hier 1 nacht geslapen. de nacht ervoor sliepen we in een tent in de Sahara. Als je dan hier komt na een lange vermoeiende dag is het hier een totaal andere wereld. Supermooie, in afrikaanse stijl ingerichte kamers met hele grote en heerlijke bedden. Eten was ook prima, erg veel variatie. Hadden er nog wel een nachtje willen blijven....

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig hotel met diverse Afrikaanse details.

Erik
19-3-2011

Een prachtig hotel gelegen boven de plaats Boumalne du Dades. Vriendelijke ontvangst bij de receptie. Een ruime moderne driepersoonskamer met airconditioning, minibar, kluisje en flatscreen-tv. De badkamer is echter aan de te kleine kant. Ruim restaurant voor zowel ontbijt als diner. Beide in buffetvorm met voldoende keuze. In de namiddag is het heerlijk genieten in de jacuzzi. Geweldig uitzicht over de plaats Boumalne du Dades, vooral bij zonsondergang. Dit hotel is zeker een aanrader in de Dades-vallei.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Feb 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Reisperiode 15 december 2009

Marjoke
31-12-2009

wow wat een mooi hotel tijdens onze groepsreis logeerden wij in dit hotel. Echt prachtige kamers en een lekker avondbuffet

Gereisd Met vrienden in december 2009

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Xaluca Dades in Boumalne Du Dades , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Xaluca Dades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.