Bed and Breakfast Le Bleu Ciel

1 review over Bed and Breakfast Le Bleu Ciel in het Nederlands

Romantisch verblijf in Dades Vallei

Esther Engelen
7-1-2016

Een klein Guesthouse met 5 kamers erg sfeervol en netjes ingericht. Een waar pareltje in de Dades Vallei. Ochtends een ontbijt op het terras met fantastisch uitzicht op de vallei. Erg vriendelijke mensen en goed eten. Lokale streek producten.

Gereisd Met partner in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Bleu Ciel in Boumalne Du Dades , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Bleu Ciel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.