Pension Sel D'ailleurs

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag29°12°
Pension Sel D'ailleurs

We hebben een aantal aanbieders voor Sel D'ailleurs voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Sel D'ailleurs in het Nederlands

romantisch sprookje

Marjolein
21-4-2011

Het pension is prachtig gelegen in een olijfboomgaard. Zeer smaakvol ingericht huis waar je op het terras kunt zitten of binnen bij de open haard. Kamers zijn enorm groot, fantastische bedden en aparte badkamer, ook een bank waar je lekker kunt relaxen. De eigenaar en zijn gastheer Hamid zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Van je kamer (eigenlijk een klein huisje) loop je naar het zwembad waar je ook weer een geweldig uitzicht hebt op de bergen. Het eten is eenvoudig maar lekker en verzorgd. Er is een bar waar je alles kunt kopen. Zeker voor herhaling vatbaar, we waren er nu te kort. Middenin de prachtige bergen en maar een uurtje van Marrakech.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Sel D'ailleurs in Asni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Sel D'ailleurs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.