Asilah

Asilah

We hebben een aantal aanbieders voor Asilah voor je op een rij gezet:

Reviews over Asilah

• 8Daniel25-11-2016

Cittadina tranquilla

Lungomare e Medina spettacolare.

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 6Zorg voor natuur
    • 8Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in november 2016

• 1armando14-08-2013

desastre

el unico entretenimiento, es comprar en el zoco,he ir a rezar a la mezquita playa, sucisimas, calles, sin incluir le medina antigua, con mas mierda que el sobaco de una tonta, ne existe el (por favor) SE VENDE TODO¡¡¡ te piden dinero hasta por parar sin dejar el vehiulo, te ven como negocio y que te regalan el dinero, para que se lo des a ellos, piensan que los euros en europa, es solo cojerlos en la calle como si fuera lluvia, trataran de engañarte, en el menor descuido, si compras hazlo con un foraneo de confianza, o te cobraran cuatro o cinco veces el valor. que me perdone Dios pero so 90% unos ladrones.

• 1Sfeer in stad
    • 1Omgeving
    • 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 5Stranden

Gereisd met partner in juni 2013

• 7bfk18-11-2012

asilah

leuk wit dorpje waar veel portugezen en spanjaarden kreeft komen eten vanwege de lage prijzen,de kust lijkt op de algarve

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 0LEDUCQ01-02-2012

Super

Ville magnifique ou il fait bon y vivre, les gens y sont très gentils. La Médina, Super et très propre. Le soir tout le monde est dans les rues. Très bien pour y passer sa retraite, tout ce qu'il faut pour ses loisirs, la pêche en mer , la plage, et bien d'autres distractions. Ville d'environ 30 000 habitants. La vie pas chère, génial. Pour résumer c'est Super

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Fatima9128-02-2010

Merveilleuse ville

Magnifique site a visiter seul, en couple ou en famille. Très peu cher, en somme assez interessante ville avec une belle histoire derrière. De plus, j'ajouterais que le soleil d'Asilah en Juillet et Aout est parfais pour bronzer bien qu'il fasse souvent très chaud en milieu d'après-midi mais la fraicheur de soir rattrape tout. J'ajouterais que c'est une ville dont on n'oublie pas le souvenir. A PARTAGER!

• 9Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 10Stranden

juli 2009

• 10Hans en Irma14-01-2010

Perfect!

Asilah is zoo kleurrijk! Zo prachtig! Ik ga er volgend jaar weer heen en dan maak ik gelijk heel veel foto's om ze hier toe te kunnen voegen. Dit wil ik graag met iedereen delen die rust zoekt, of de cultuur wil beleven. Heerlijke stranden.

• 10Omgeving
    • 10Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met partner in juli 2009

• 9Ben en Rina13-11-2008

Topper

Wij stonden in Juli 08 met onze camper aan de haven met dag en nacht bewaking voor 20 Dirhams ( 2 euro ) per nacht , vlakbij strand en dorpje , vriendelijke mensen , gezellig centrum met veel restaurantjes waar je lekker en goedkoop kan eten .

• 9Omgeving
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in juli 2008

• 7Harrie11-08-2008

Pittoresk en sfeervol stadje pal aan zee

Wie lekker aan de atlantische oceaan rustig wil genieten kan in Asilah uitgebreid tot rust komen. Je kan voor weinig geld genieten van een lekkere tajine aan het strand.

Wij zelf verbleven in het 3 sterren hotel elkhaima op rue tanger een paar pal aan zee en 1 km van het centrum. Elkhaima hotel kost ongeveer 800dirham = ongeveer 75 euro per nacht voor 2 personen. Kamers zijn voorzien van airco en zijn inclusief ontbijt met een leuk zwembad.

S'avonds kan men lekker vertoeven in het gezellige centrum met mooie restaurants en leuke winkeltjes.

• 9Omgeving
    • 9Cultuur