Asilah

Reviews over Asilah

Perfect!

Hans en Irma
    14-1-2010

Asilah is zoo kleurrijk! Zo prachtig! Ik ga er volgend jaar weer heen en dan maak ik gelijk heel veel foto's om ze hier toe te kunnen voegen. Dit wil ik graag met iedereen delen die rust zoekt, of de cultuur wil beleven. Heerlijke stranden.

Gereisd Met partner in juli 2009

Topper

Ben en Rina
    13-11-2008

Wij stonden in Juli 08 met onze camper aan de haven met dag en nacht bewaking voor 20 Dirhams ( 2 euro ) per nacht , vlakbij strand en dorpje , vriendelijke mensen , gezellig centrum met veel restaurantjes waar je lekker en goedkoop kan eten .

Gereisd Met partner in juli 2008

Pittoresk en sfeervol stadje pal aan zee

Harrie
    11-8-2008

Wie lekker aan de atlantische oceaan rustig wil genieten kan in Asilah uitgebreid tot rust komen. Je kan voor weinig geld genieten van een lekkere tajine aan het strand.

Wij zelf verbleven in het 3 sterren hotel elkhaima op rue tanger een paar pal aan zee en 1 km van het centrum. Elkhaima hotel kost ongeveer 800dirham = ongeveer 75 euro per nacht voor 2 personen. Kamers zijn voorzien van airco en zijn inclusief ontbijt met een leuk zwembad.

S'avonds kan men lekker vertoeven in het gezellige centrum met mooie restaurants en leuke winkeltjes.

Gereisd Met partner in augustus 2008
Asilah scoort een 7,1 uit 10, op basis van 8 reviews