Hotel La Perla

3 reviews over Hotel La Perla in het Nederlands

Goed hotel in centrum Al Hoceima

Mirjam
1-7-2012

Heb hier slechts 1 nacht geslapen, maar dat was een goede ervaring. We boekten een normale standaard kamer voor twee personen, maar kregen gratis een upgrade omdat het rustig was. De upgrade bleek een gigantische suite te zijn, met ramen tot aan de vloer. Heel prettig. Ook het eten en de locatie waren prima. De eigenaar spreekt goed Nederlands (het is wel 2 jaar geleden dat ik er was, dus weet niet of deze meneer er nog werkt).

Geweldig

Yahya
27-12-2011

Hotel La Perla is heerlijk voor als je vlak bij het heerlijke strand wil kunnen relaxen,

fantastisch

yousra
22-2-2011

hotel la perla licht in hartje al hoceima. het is op loopafstand van de stad waar elke avond (in de zomer) optredens zijn. en heerlijk eten lekkere vis!

ook overal taxi`s waarmee je naar het strand kan gaan of ergens anders heen heel gezellig! echt een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor La Perla voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Perla in Al Hoceima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Perla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Perla scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.