Hotel Riad Maktoub

MarokkoMarokkoAït Ben Haddou

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Riad Maktoub voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 2 reviews
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6VoldoendeScore uit 2 reviews
  • 6Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Riad Maktoub

• 2P.02-11-2014

Zwijnenstal

N.a.v. website dachten we hier wel 2 nachten te kunnen uitrusten en namen we de extra luxe Royal suite (dubbele prijs t.o.v. een standaard kamer). Wat een desillusie echter. Alles vuil en vies, kapot of erg provisorisch gerepareerd of aangelegd (waterleidingen hoorde je door het hele hotel). W.C.-pot lekte, luxe badkamer benodigdheden bleken slechts te bestaan uit 2 minieme stukjes zeep in cellofaan en p.p. 1 handdoek (geen badjas). Kluisje stond los op een plank en was licht genoeg om mee te nemen. Door de constructie werd het zwembad amper gebruikt. Restaurant en salon zien er niet uit, Personeel ligt overdag in de salon op de stoelen/banken TV te kijken. We besloten 1 nacht te annuleren maar moesten wel voor die nacht de provisie voor de boekingssite betalen. Dit bleek volgens de boekingssite niet het geval en de betreffende medewerker werd door hen hierop geattendeerd. Het servicepijl daalde daarna tot onder nul (we konden bv. de volgende dag zelf onze bagage sjouwen).

• 10Marine23-06-2011

Tout simplement parfait !

L'accueil est chaleureux, le personnel est toujours disponible, l'hotel dans son ensemble est impaccable, la piscine est très proche, tout comme les chambres qui sont très spacieuses équipées d'une clim, l'accès à interent est gratuit. Parfait en couple, entre amis ou en famille. La nourriture est excellente. Un endroit paradisiaque où il me tarde de repartir !!!! Merci à Abdu de spitit of morrocco pour l'organisation de notre voyage.

Hotel Riad Maktoub info

Facilities

• AirconditioningBeschikbaar
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

Room facilities

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij