Hotel Kasbah Tebi

Kleine hotelsWeer vandaag40°26°
Hotel Kasbah Tebi

We hebben een aantal aanbieders voor Kasbah Tebi voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kasbah Tebi in het Nederlands

Kasbah Tebi in Marokko.. een heel bijzondere plek

Sandra
27-8-2012

Dit kleinschalige hotel is gelegen in de historische vesting van Ait Ben Haddou, die op de Werelderfgoedlijst van de UNESCO staat. Het is een bijzondere plek, je voelt er de middeleeuwen en het is er heel rustig. Als het donker wordt worden er overal kaarsen aangestoken, bijzonder sfeervol! Omdat het een kleinschalige hotel is voel je je er meteen thuis. Er is een dakterras met een heel mooi uitzicht, waar je als je wilt zelfs kunt slapen. De omgeving is prachtig. Het is ook het decor van veel films zoals "Kingdom of Heaven" en "Prince of Persia" die hier opgenomen zijn. De eigenaren van Kasbah Tebi zijn de broers Mohamed en Hassan die zeer gastvrij zijn en er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Ze maken heerlijk eten voor je klaar. Als je wilt kunnen ze ook een meerdaagse trip door de omgeving verzorgen en je naar authentieke plaatsen brengen waar de meeste toeristen niet komen. Echte Marrokaanse hartelijkheid!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kasbah Tebi in Aït Ben Haddou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kasbah Tebi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.