Hotel Timoulay

9.1Fenomenaal

23 reviews over Hotel Timoulay

• 9Marjan van Leeuwen12-02-2017

Uitstekend hotel

Overal vriendelijk personeel, zeer goed eten, mooie ruime kamers. Enige minpunt dat het zwembad water niet verwarmbaar is waardoor het nu heel erg koud was.

Gereisd met partner in februari 2017

• 9De winter30-06-2013

Comfortabel kleinschalig Timoulay

Als je op zoek ben naar een comfortabele uitvalsbasis van waaruit je Agadir wilt ontdekken is Timoulay een uitstekende keuze. Iets uit het centrum, vlak bij de boulevard is dit hotel een baken van comfort. Persoonlijke aandacht bij een uitgebreid ontbijt en diner. Ruime, schone kamers in een rustige omgeving. De toegangswegen zijn nog wel in de bouwfase, maar dat zal in de toekomst vast verbeteren. In de omgeving worden nu meer hotels gebouwd maar daar merkte je binnen totaal niets van. Al met al een oase van westers comfort in het typisch Marokkaanse leven.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9maxje_412-11-2012

Hele prettige accomodatie

Hotel Timoulay is een luxueus hotel met sauna en fitnesszaal, heel schoon, heerlijk eten en vlak bij de oceaan. Het ligt aan de zuidkant van de baai waar wel hotels uitkomen aan de boulevard, maar nagenoeg geen leuke horecaterrassen zijn voor een drankje of kopje koffie. Dan moet je 3 km lopen naar de noordkant van de Blv voor eten en drinken. Er wordt nog veel gebouwd in Agadir en voor het hotel ook een complex in aanbouw. We hebben hier geen last van gehad. Personeel is klantvriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is gezellig met een buitenterras. Het ochtend en avondbuffet is verrukkelijk. Tussen de middag kun je van een kleine kaart een lunch bestellen als men zou willen. Kamer is zeer ruim, met 2 eenpers. bedden tegen elkaar. Goed matras, lekker balkon met zitje. Verder alles aanwezig, ook fohn in de badkamer en bidet. Dagelijks wordt er schoongemaakt. Elke avond is er wel een entertainer. Verder weinig uitgaansmogelijkheden in de buurt van het hotel.

Gereisd met partner in september 2012

• 0An Oniem10-03-2012

vriendelijk personeel en rustig gelegen

vriendelijk personeel, rustig, doet niet massaal aan, binnen 10 miniuten lopen vanaf het strand/ de boulevard. Bij het zwembad kun je zo een dag heerlijk relaxen, overal gratis wifi, schone kamers, is wel 4 sterren waard.

Gereisd met partner in maart 2012

• 9Ilja01-09-2011

Persoonlijk, modern hotel

Heerlijke tijd hebben we gehad in het wat kleinschaligere hotel Timoulay. Na een fly and drive vakantie door Marokko was dit een heerlijk hotel om even te relaxen. De ligging was in een hotelwijk in aanbouw wat voor ons geen probleem was. Zijn een paar keer op en neer gelopen naar de boulevard maar kan me voorstellen dat dit voor sommige te ver is. De service was uitstekend, ze waren zeer behulpzaam en gastvrij. Voor de behulpzaamheid verdienen ze echt een compliment. Het eten was prima, vlees en vis werd gebakken waar je bij stond maar dan wel buiten het restaurant waardoor er in het restaurant geen overheersende lucht hing. De kamers waren netjes, met een zitje, koelkastje en een schone badkamer. Fijn balkon met een tafel en stoel. Kortom een heerlijk hotel wat ik wel vier sterren waard vind!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Trudy en Jan Lambert18-07-2011

Geweldig hotel

Uitstekend verzorgd hotel in een wat westers jasje. Zeer vriendelijk personeel, zowel in het restaurant/bar, receptie en bij het zwembad, bijna iedereen sprak goed Engels. Mooi aangelegd zwembad (hele dag zon) met voldoende ligstoelen, gratis handoeken en diverse loungebedden. Het eten was top, zeer gevarieerd buffet, iedere dag wisselend en van hoge kwaliteit. Konden heerlijk buiten eten met ruime keuze in wijnen en bier. Zeer ruime kamer met groot balkon. Hotel ligt wel op loopafstand van de boulevard, maar op de eerste 4 km is niets te beleven. Het levendige centrum op ± 5km is net te ver om heen en terug te lopen. Taxi is aan te bevelen, zijn wel goedkoop, maar 's-avonds laat soms wat moeilijker te krijgen.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Richard23-10-2010

Absolute top

Man wat hebben we een heerlijke tijd gehad in Hotel Timoulay! Superkamers, heel aardig eten, lief personeel, perfect! Vijf minuutjes lopen van het strand en wifi in het hele complex. We zijn nog nooit terug geweest naar dezelfde plek, maar voor Timoulay gaan we misschien wel een uitzondering maken.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9Paans02-07-2010

Aanrader!

In 2009 hebben wij 4 dagen in dit hotel doorgebracht. Hotel Timoulay ligt ongeveer 5 min. lopen vanaf de boulevard/strand. Dit heeft als voordeel dat het hotel niet aan de drukke boulevard ligt. Naast het hotel was nog een ander hotel in aanbouw, maar hier hebben we geen last van gehad. De kamers zijn perfect! Ruim, schoon en netjes ingericht! Verder is de service prima, het eten fantastich en het zwembad met lounchestoelen/banken geniaal. Een aanrader, het hotel is vrij westers met enkele Marokaanse details.

Gereisd met partner in juli 2009

• 0Familie Rais11-06-2010

Topper.

Ik lees af en toe dat mensen schrijven dat strand 10 minuten lopen is.. Waarschijnlijk zijn jullie dan omgelopen want als je de grote weg oversteekt en tussen de hotels doorloopt sta je op het strand en volgens mij is dat echt nog geen 4 minuten. Zeer goed hotel met prima service!

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Marianne30-05-2010

SUPER HOTEL

Zeer goed hotel. Wij vergeleken het met een "mini RIU ". Zeer attent personeel die alles voor je willen doen, maar niet opdringerig zijn. Een aanrader voor wie van rust houdt.

Gereisd met vrienden in mei 2010

Hotel Timoulay info