Hotel Tildi

• Sauna
Meer hotelinfo

15 reviews over Hotel Tildi

• 9Nietje20-10-2019

Een super fijn hotel en erg vriendelijk personeel.

Wat een vriendelijke mensen en een super mooi, schoon hotel. De animatie aan het zwembad was helemaal TOP. Een heerlijke Hamman en massage. Het ontbijtbuffet was bijna iedere dag hetzelfde maar door dr grote keuze maakt het niet veel uit. Een echte aanrader!

• 8Bea09-10-2019

Gaan zeker nog een keer weer.

Super verblijf gehad. Alle personeel erg vriendelijk en behulpzaam, schone kamer. Naar de boulevard en restaurants ongeveer 5 minuten lopen.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9M.26-07-2019

Top hotel! Super mooi zwembad met goede ligstoelen En parasols!Ontbijt ruime keus. Kamer iedere dag goed schoongemaakt en iedere dag schone handdoeken. Personeel heel vriendelijk! Strand 5 minuten lopen! Diverse restaurants op loopafstand!

• 7Marieke19-09-2016

Gehorig

Hotel staat centraal en prijsverhouding is goed.Schoon. Maar het hotel is heel erg gehorig. Straatkant is veel ruzie. Bedden worden door de schoonmaak elke dag van de plaats verschoven dus dat geluid heeft ons gek gemaakt. Van 8 uur tot 18 uur hoor je bedden schuiven . Je bent nietveel op de kamer maar als je hierdoor wakker wordt en je het geluid ook hoort zodra je er weer bent worden wij niet vrolijk .Zo ook de dranger op de deur , deze is zo sterk dat de deur dicht slaat. Dat hoor je zowel overdag als de gehele nacht . Nee jammer maar wij zoeken voortaan laag bouw.

Met vrienden

• 8Nienke29-06-2016

Heerlijk hotel!

Wij waren positief verrast over dit hotel. Het heeft schone kamers, een ruim schoon zwembad en zeer vriendelijk personeel. Het uitzicht vanuit de kamers is fraai. Elke dag schone handdoeken en een opgemaakt bed (dit is lang niet overal in Marokko het geval). Wij waren er tijdens de ramadan, dus het was heel rustig. Kortom, voor wat we hebben betaald, kregen we meer dan we hadden mogen hopen. Zeker een aanrader.

• 7Arends07-02-2014

Mooi centraal gelegen hotel

Hotel Tildi is een prima hotel alleen het eten viel tegen! Het ontbijt had als broodbeleg alleen kaas en 2 soorten jam en 's avonds was de keus ook beperkt, bijna 1 week lang dezelfde soep en het ergste was dat het eten niet goed warm was! Het hotel had wel een uiterst vriendelijke en behulpzame portier!

• 7Ferdi12-09-2013

Standaard zeezicht en geweldig gelegen!

Hotel Tildi is een aanrader om in te verblijven in Agadir. Gelegen op slechts 500m vanaf het strand, vlakbij de boulevard en het erg vriendelijke personeel staat altijd voor je klaar. De kamers zijn standaard en hebben (bijna) allemaal zicht op zee, slim gedaan! Bedden zijn prima en de kamers zijn voorzien van airco. Het zwembad is omgeven door een grote, groene tuin, erg fraai. Dagelijks krijg je nieuwe handdoeken en het bed wordt opgemaakt, klasse! Het ontbijt is wel karig en vaak zijn er zaken op. Bij navraag wordt het meeste vaak weer aangevuld. Het diner hebben we niet geprobeerd, maar de op de boulevard gelegen restaurants The Nile Blue en Jardino zijn aanraders. Eten in restaurants is trouwens erg goedkoop, zeg € 15,- p.p. voor een complete maaltijd, goedkoper als je enkel een hoofdgerecht neemt (ca. € 6-7,- p.p.). Kortom een aanrader, zeker in prijs/kwaliteit (wij waren ca. € 200,- p.p. kwijt voor een week). WiFi (vrij snel internet) is aanwezig in de lobby en aan het zwembad.

• 7gerdien27-09-2010

Mooi nieuw hotel, slecht onderhouden.

Het hotel is slechts anderhalf jaar oud en ziet er van buiten erg netjes uit. Helaas is het hotel binnen wat slechter onderhouden. De badkamer heeft al veel bruine (schimmel?)plekjes en de lounge banken zien er wat versleten uit. Het linnen in de kamer is niet compleet schoon, er zitten voordat je het bed zelf gebruikt vlekken in de lakens van de bedden. De bedden zelf daarentegen lagen wel lekker (ook voor mensen van 1.95 meter). Ook jammer dat je in Marokko nog overal binnen kunt roken. Erg jammer. Het eten was goed verzorgd en de bediening is vriendelijk. Lekker dicht bij het strand en de boulevard. Het zwembad was lekker rustig (niet echt geschikt voor jonge kinderen, er is weinig animatie).

Met vrienden

• 9Arthur11-09-2009

Prima hotel !!!

Oorspronkelijk geboekt in 'Tamlelt'.Omdat het daar goor en vies was,ander hotel van touroperator geëist en terechtgekomen in 'Tildi'.Toen is onze vacantie pas echt begonnen!Subliem spinternieuw hotel,perfecte service,kraak schone kamers en lobbie,airco,save,mini-bar,balkon.Niet overdreven groot (+- 105 kamers).Zwembad prima in orde,geen probleem om zetel met parasol te krijgen.Zelfs bediening aan zetels door poolbar-personeel!Geen animatie maar voor ons geen probleem.Kwamen echt om te rusten.Omgeving prima.Grote boulevard met resto's en winkeltjes op 5min van het hotel.Niet ver van het strand (5min) en jachthaven (15min).Bediening aan tafel voor alle maaltijden.Prima vers en gevariëerd eten.Niet overdadig maar toch genoeg.Prima inlandse dranken,andere bekende buitenlandse merken aanwezig.Overal 'Internet-Hotspots' aanwezig om even je mails te lezen.Echt een aanrader om uitgerust en tevreden terug te komen.Mochten we volgend jaar teruggaan,onze keuze is al gemaakt !! Hotel 'TIBLI'...!!

• 8jrs30-08-2009

Hotel is ok,maar Marokko?????

Prima hotel,eten goed,wel nog wat kinderziekten bij bedienning(bonnentjes schrijven voor een drankje,wachten op wisselgeld)Als je iets vraagde aan personeel werd dat zo snel mogelijk in orde gebracht.Ligstoellen aan het zwembad geen probleem(je moet niet om 9u00 je handdoek gaan leggen om plaats te hebben)Zou zeker en vast nog willen terug gaan naar dit hotel maar het leven dat ik buiten het hotel gezien heb erg(armoede,vuil,vies)maar je moet het eens gezien hebben om dat te begrijpen

1 tip over Hotel Tildi

• Ferdi, 12-09-2013
    • De kamers met oneven nummer kijken uit over zee/zwembad, de even nummers over de zee/Agadir. De kamers aan het zwembad zijn rustiger 's nachts.
    • Aan zee ligt er nagenoeg niemand in bikini dus als vrouw trek je heel wat bekijks in bikini... net waar je zin in hebt.
    • Bezoek in de stad de ' Souk ' (immens grote marktplaats) of per taxi Paradise Valley (watervallen, etc in de natuur)
    • Oranje taxis's rijden je door de stad, per rit ongeveer € 2,-

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats