Hotel Tagadirt

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag21°14°
Hotel Tagadirt

4 tips over Hotel Tagadirt

Fien, 21-3-2014

Als je slecht ter been bent, is het niet aan te raden. Van receptie naar studio was telkens 103 trappen op/af. (We zaten dan wel in een uithoek van het complex).

Omgeving strand zijn consumpties aardig aan de prijs, als je de stad ingaat heb je het voor de helft van de prijs.

Het was nog voorseizoen en erg rustig. Hoofdseizoen (va april) schijnt het wat levendiger te zijn.

Vergelijk prijzen van aanbieders, daar kan aardig verschil in zitten.

Ingrid, 1-1-2014
In het steegje naast het complex wat naar het strand leidt, zit een (h)eerlijk winkeltje Musee Tagadirt geheten.. De dame die hier eigenaar is heeft vaste prijzen en ze laat je rustig rondkijken zonder je lastig te vallen. Aan het eind van het straatje zit een kleine snackbar die voor 1 euro een enorm glas goddelijk sinasappelsap voor je uitperst.
Jillz, 24-8-2013

Excursies niet bij hotel boeken, bij andere touroperators voor de helft van het geld (te vinden aan het strand/boulevard).

Tegenover het hotel kun je goed eten voor weinig geld. Boulevard is iets duurder, maar nog altijd goedkoop.

Oga van Setten, 11-4-2013
Inclusief elke dag schone handdoeken. Goede wyfy ontvangst in de lobby en snel internet uitzending gemist kan je prima zonder haperingen bekijken.