Hotel Sud Bahia

Matig

19 reviews over Hotel Sud Bahia in het Nederlands

valt eigenlijk wel mee

W., 30-1-2011

Volgens allerlei info, het slechtste hotel op de reis. Nou dat klopt ook wel, maar ook weer niet afschrikwekkend. Kamer is simpel maar wel redelijk schoon, ontbijt is redelijk.

Het zwembad en de ligbedden zijn slecht en de bijbehorende muziek mag wel zachter en wat algemener. Ook de "badmeester" die ook verantwoordelijk was voor de muziek moet nog leren luisteren, hij luistert wel als je vraagt om de muziek zachter zetten, echter binnen 5 minuten is het geluid weer zoals het was.

Wat een nacht!

marjolein, 3-8-2010

Vies Hotels!!

Met name badkamer. Ook langs het het hotel heel vies je kijkt uit op een dak van een restaurant met een stapel viezigheid erop.

lakens vies

Ontbijt heel karig.

Eitje erbij of iets anders erbij is betalen.

Dingen waarvoor je moest betalen wat in andere hotels normaal was dat je het kreeg. Sinnasappelsap, Gebakken ei, kaas enz.

ze moeten dit hotel nodig schappen uit de rondreis.

(touroperator heeft het uitbesteed aan atlas voyage in marokko wel toenvallig dat ze zig hebben gevestigd onder het hotel>

wat een vieze bende

ten Hagen, 31-7-2010

Net terug. Laatste hotel na een rondreis. Wat een vies, goor hotel. Van schoonmaken hebben ze nooit gehoord.

Een pluspuntje: de ligging t.o.v. het strand. Tip: een prima eettentje: Cote dór.Nogmaals het hotel is echt vies !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

waardeloos hotel

Anita Degen, 1-8-2009

Het was het laatste en slechtste hotel(1 nacht, 31 juli 2009) na een rondreis door Marokko. We hadden medelijden met mensen die er langer verbleven. In de kamers was het bloedheet (43 graden gaf onze thermometer aan), de haren van de vorige bewoners lagen nog in het bed en de douche,het personeel in de onbijtzaal was heel erg onvriendelijk ( 1 keer koffie, schoon kopje weigeren) . Ik weet niet wat er voor betaald is, maar je moet wel erg wanhopig zijn om dit hotel te willen boeken, Anita

gedwongen door touroperator anders zeker niet

Jan Smeets, 26-6-2009

oud, versleten, pummelig en personeel een beetje autoritair; dat moet je niet tegen gasten doen

sfeerloos, slecht sanitair.

Leonora, 20-10-2008

douchebak vol vastgekoekte schimmel, door verkalking uit elkaar vallende doucheslangen.

Mijdt dit hotel en ga er vooral niet eten

wim, 12-4-2008

Mijdt dit hotel en ga er vooral niet eten. De keuken is niet te vertrouwen; het eten wordt van tevoren gemaakt en opgewarmd, met alle kans op "een cadeautje".

De kamers zijn slecht, maar voor een zeer lage prijs is dat wel uit te houden.

Van dit hotel kan beter een parkeergarage worden gemaakt! Dit heeft nl. dezelfde uitstraling!!!!

Wij hebben 3 dagen in dit hotel vertoeft

T.Lamers, 9-8-2007

Wij hebben 3 dagen in dit hotel vertoeft.

Loopafstand naar boulevard en strand was goed te doen . Kamer was schoon, klein en eenvoudig.

Het personeel in het restaurant was erg star en zeer onvriendelijk, wat menigmaal op een pittig conflict met gasten tot gevolg had. Het was dus zeer ongezellig om in dit restaurant te eten.

Vorige week voor het eerst naar Marokko op vakantie geweest. Het was een last minute en derhalve zijn we bij Hotel Sud Bahia terecht gekomen.

Je kunt eigenlijk alleen maar zeggen dat het gehele complex aan een grote renovatie toe is. Wel schoon, maar verouderd en veel versleten.

Kamers zijn schoon, maar hebben hun beste tijd gehad (kluis moest ter plaatse gemaakt worden, WC lekte water hun oplossing leg er en handdoek naast).

Eten is redelijk tot goed; avondeten a la cart, alleen bijna elke dag vis en/of kip, smaak was wel goed.

Ontbijt is karig, weinig keuze maar voldoende

Bijna geen luxe in dit hotel, wel een zwembad maar veel te weinig ligstoelen en GEEN parasols en dat bij een felle zon en temperaturen van vaak 35-40 graden

Ligging van het hotel is kwa afstand naar de winkeltjes, centrum en strand goed, alleen ligt het net in het slechtere gedeelte van Agadir.

Conclusie: niet naar toe gaan maar een beter alternatief zoeken

We hebben een aantal aanbieders voor Sud Bahia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sud Bahia in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sud Bahia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sud Bahia scoort een 4.82 uit 10 op basis van 23 reviews.