Appartement

3-1-2012

goeie appartementen ,eigen keuken, met zwembad ,wifi

Gereisd Met vrienden in december 2011
2008

Een aanrader aan de Marokkaanse Rivièra!!

Han
30-6-2008

Denkend aan 'studiotel' Soraya in Agadir word ik helemaal warm van binnen.. Dit is een geweldig adres voor iedereen die een vakantie wil met zon, zee, een vleugje cultuur en Marokkaanse hartelijkheid. De residence ligt op ca. 10 minuten loopafstand van het strand, maar het grote voordeel is dat je buiten de toeristische meute zit. Drie grote dakterrassen en een heerlijk zwembad maken het plaatje compleet. Soraya biedt de eenvoud van het ware. Geen poespas, gewoon een schoon en fris apartement met alles wat je tijdens vakantie zoal nodig hebt. Uiterst kindvriendelijke omgeving ook. Aan Soraya kan niemand zich een buil vallen... Waar blijft de Nederlandse touroperator die Soraya (weer) opneemt in zijn pakket??

Gereisd Familie in mei 2008
2007

Mijn vrouw en ik brengen al veertien jaar kerst en oud &

R. Kagie
9-1-2007

Mijn vrouw en ik brengen al veertien jaar kerst en oud & nieuw in Residence Soraya door. Vooral na de grote renovatie, enkele jaren geleden, is dit voor ons zonder meer het allerbeste vakantie-adres in Marokko. Value for money: grote appartementen voor relatief weinig geld. Uiterst vriendelijke en behulpzame staf. Zwembad, ruime terrassen, omgeving niet al te toeristisch, stad en strand beiden binnen handbereik. Als dit voor ons niet gewoon top zou zijn, waren we niet keer op keer teruggekomen!!!

Gereisd Anders in januari 2007

Soraya ligt niet aan het strand, maar in de woon- en Het

fam de Jong
9-1-2007

Soraya ligt niet aan het strand, maar in de woon- en zakenwijk daarachter. Het is 20 minuten kuieren naar het strand. Je krijgt zo heel wat meer te zien dan alleen maar toeristen en strand. Heerlijk om naar de markt te gaan om lekkere vis te kopen die je kunt klaarmaken in je appartement.

Gereisd Anders in Tue Jan 09 2007 17:23:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Soraya in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Soraya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.