Hotel Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag25°8°
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa in het Nederlands

Zalig klasse hotel. Top vakantie gehad.

Matthias,
8-6-2018

Zeer Klasse vol hotel. Super ontvangst. We werden als echte VIP’s ontvangen. Zeer lekker van eten. Super mooie kamer 225 een prestige suite gekregen. Zalig uitzicht. Service aan het zwembad is 1 dag goed andere dag minder. Er waren maar twee dingen die mij stoorden de tegeltjes van het zwembad beginnen af te brokkelen en de WiFi aan het zwembad is slecht. Voor de rest top hotel op alle vlak.

Lamlendigheid troef in paradijselijk hotel

A Vermeulen,
4-6-2017

Prachtig hotel aan strand gelegen, maar o zo slecht geleid. Personeel heeft er niet veel zin in. Staan liever samen te praten dan dat ze de gasten helpen. Meer dan voldoende personeel, maar heel weinig actie. En hygiene in keuken slecht. Er wordt rauwe kip geserveerd, met voedselvergiftiging tot gevolg. Pijnlijk voor zo'n sterrenhotel.

Klasse hotel, mooi ingericht , zeer lekker van eten , zeer vriendelijk personeel...enkel ruimen ze niet tijdig de schotels af. Je moet soms lang wachten als je "drank" vraagt. kelners missen leiding en opleiding ! heel spijtig voor zo'n een tophotel.

D-reizen
D-reizen
Vakanties.nl
Vakanties.nl
Tjingo
Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Agadir Thalassa Sea & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.