Hotel Sofitel Agadir Royal Bay Resort

Hotel Sofitel Agadir Royal Bay Resort

7.3Goed

Marokko, Marokko, Agadir

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Sofitel Agadir Royal Bay Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee

50 reviews over Hotel Sofitel Agadir Royal Bay Resort

• 2018
    7Jack07-12-2018

Leuk voor 1 keer

Gedateerde kamers geen balkon of buitenzitje,prachtig buitengebeuren met fine ligbedden en gratis strandstoelen op het strand.Mooie boulevard.Als je op excursie wil,kijk in de folder en ga dan met een taxi,je kan dan veel goedkoper we als met een reisorganisate, fine vakantie, Jack

Gereisd met oudere kinderen in november 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Sybren25-10-2018

Vriendelijk maar slecht getraind personeel

Personeel is erg vriendelijk maar helaas niet getraind. Drankje bestellen in restaurant duurt minimaal 30 minuten. In restaurant krijg je wijn en bier zonder glas. Dus moet je er elke keer omvragen. Wordt naar de tafel gebracht maar wordt niet gevraagd of je wat wil drinken. Bij ontbijt vragen ze of je koffie of thee wil maar wederom geen kopjes. Hierdoor ga je dus geen extra drankjes bestellen en lopen ze veel omzet mis. Kamers zijn ruim en redelijk schoon. Zwembad en de ligbedden zijn wel erg goed. (golf)Surfschool is een aanrader. Zeker voor kinderen (6+) is een het erg leuk. Maar door de erg slechte service komen wij niet meer terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Marie12-03-2018

Geweldig

Super goede service, als koning behandeld! Heel mooie kamers, lekker eten, goed ontbijt. Zalig zwembad met uitstekende service. Zeker 5 sterren waard! Ligt redelijk ver van het kleine centrum.

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

10Katrien08-02-2016

Geweldig voor een ontspannen verwenverblijf

Super aardig en gastvrij personeel dat alles doet om het naar je wens te maken. Half november meer personeel dan gasten. Door onze platinum Accorcard upgrades gekregen; suite met 2 terrasjes aan tuin, 2 badkamers, etc. Bed als een wolk. Tuin met mooi zwembad is feeëriek verlicht 's avonds, veel loungebedden, mooi decor met veel palmen. Overal decoratie in 1001-nacht-sfeer. Privéstrand ook heel rustig. Ontbijtbuffet met wereldse keuken, ontzettend uitgebreid en lekker. Verder niet hier gegeten. Onze huurauto kon gratis in de garage staan. Zonder auto kom je niet makkelijk bij restaurantjes enz. Net te ver om te lopen. Wel altijd taxi's voor de deur.

Gereisd met partner in november 2015

• 10denhaag7905-11-2014

Mega ervaring, 1001 nachten

Sofitel Agadir bay resort is een sprookje bij binnenkomst, je wordt hartelijk ontvangen door de portiers. Je wordt in de prachtige lounge gezet aan een tafel, krijgt eerst warme doekjes om je gezicht en handen op te frissen na je reis, een pot thee en marokaanse koekjes. Terwijl je aan het bijkomen bent, word je ingecheckt. Als beide klaar zijn, een mini rondleiding en word je naar je kamer gebracht. Sofitel heeft de beste bedden ter wereld, alsof je in een wolk ligt. Alles schoon, elke dag gratis flessen water, het kan niet op. Iedere avond is er wel iets te beleven in de lounge, een lounge met open dak, palmbomen, vuur en kaarsen, je waant je echt in een andere wereld. Kindvriendelijk? Jazeker, het hotel beschikt over een kids club met echt gave activiteiten, zoals surfles, armbandjes maken, koekjes bakken, marokaans verkleden etc etc. Absoluut geen last van qua herrie. Op de markt niet vergeten af te dingen, begin altijd op de helft van wat zij vragen. Vliegveld naar hotel 20,-

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

• 7meneer Kortlandt01-11-2013

kansloos gehorig gebouw

gebouw is extreem gehorig. daarbij werd boven ons een gezin geboekt met 2 babies die om 6 uur in bad gingen.... en bedankt voor je nachtrust. werkelijke beoordeling qua sterren: 1 a 2.

Gereisd met partner in september 2013

• 9Astrid de Brock31-05-2013

Mooi hotel

Wij hebben 10 dagen in Sofitel Royal Bay Resort gelogeerd. Bij aankomst kregen wij zelfs een (gratis) upgrade naar een betere kamer met uitzicht op zee. Het is een prachtig hotel, met uiterst vriendelijk personeel dat er alles aan doet om het je naar de zin te maken (zelfs zonder meteen een tip te verwachten). Zes x per dag schone lakens en handdoeken en gratis flesje water. Helaas is het grote zwembad steenkoud en gebruiken de meeste mensen het verwarmde kleinere zwembad. Wel ver afgelegen zodat je over de boulevard lopend toch een 45 minuten nodig hebt om bij het centrum te komen. Ook de prijzen van eten en drinken zijn wel erg hoog in het hotel.

Gereisd met partner in mei 2013

• 3MADELEINE VAN DER KLUGT23-08-2012

Geen 5 sterren waardig! Geen aanrader.

De entree is indrukwekkend, lounge is uit een sprookje. Wij hadden 2 x standaard kamers geboekt deze keken uit op een parking, upgrading was mogelijk naar superior kamers met bijbetaling, kamers zouden opgeknapt kunnen worden, gordijnen hangen los, bedden zijn goed echter de badkamer zou gemoderniseerd kunnen worden. Het buffet eten in restaurant is goed echter, als je niet direct bij aanvang binnenkomt wordt het chaotisch en ontbreekt overzicht. Na aantal irritaties hebben wij de manager aan gesproken, zij bood ons diner aan en de upgrading hoefden wij niet te betalen. De houten planken naar het strand zouden ook vervanging moeten worden, zitten vaak los en de spijkers steken er soms uit. Algen groei in het zwembad. Bij vertrek bleek dat zij ongevraagd 2000 euro van onze creditcard gehaald hadden dit verrekenen zij dan met eindbedrag. Zij verzekerden ons dat dit geen probleem zal worden. Zijn na paar dagen verhuist naar Sofitel Thallassa Sea & Spa, Kortom geen aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9manita14-07-2012

Geweldig hotel om te relaxen!!!

Wat een ontvangst bij aankomst en ook zeker de andere dagen. Wat een vriendelijk, behulpzaam personeel. We hebben genoten van een weekje rust met lekker eten en drinken en een geweldige kamer! Goedkoop is het niet maar voor ons was het dat wel dubbel en dwars waard. Helemaal uitgerust na een geweldige week in dit hotel.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8schrunder2419-11-2011

Alles!!!

Een groot hotel wat je binnenin niet door hebt. Als je binnenkomt valt er rust over je heen en heb je het idee dat je een bedoinetent binnenkomt. Het leuke is als het warm wordt kan het dak open. Personeel is erg vriendelijk en doen er alles aan om het naar je zin te maken. Aan alles is gedacht in het hotel. Waar je ook bent (restaurant, zwembad, strand, etc., etc.) ze zijn allemaal even servicegericht. Zelfs aan baby's is gedacht; leuke schommelbedjes op het strand maar ook bij het zwembad.

Gereisd met vrienden in november 2011

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden