Zijn met zijn drieen (dochter van 3 jaar) twee weken in De

Review geschreven door Ronald

Zijn met zijn drieen (dochter van 3 jaar) twee weken in De

Ronald
21-5-2006

Zijn met zijn drieen (dochter van 3 jaar) twee weken in dit hotel geweest. De eerste week was er sávonds geen bufet omdat er teweinig gasten waren. Het eten wat werd voorgezet was wisselend maar zodra wij aangaven dat we het niet lekker vonden werden er gelijk een paar steaks voor ons gebakken. Na een paar dagen steaks gegeten te hebben hebben we gevraagd om Merges (Marokaanse kleine pittige worstjes) deze waren de volgende dag speciaal voor ons gehaald en smaakte perfect. Tweede week hebben we wel bufet gehad maar dat was erg eenvoudig en marokaans georienteerd. Alie de ober vroeg echter iedere keer of we iets anders wilde eten en dat werd dan door hem geregeld. Wat ons betreft een prima hotel met een mooi zwembad en als je iets vraagt dan wordt het geregeld voor je.