Hotel Royal

• Matig / voldoende: 5 - 7

goed zoals altijd

Y.
22-5-2013

Voor de derde keer naar dit hotel geweest. Onze bungalowkamer was heel verzorgd en proper. De ligging is ook goed: dichtbij warenhuis, strand, winkels, ... Goeie service: personeel is er erg vriendelijk en indien je het vraagt, regelen ze vanalles voor je. De tuinen zijn groen en verzorgd, ook het zwembad was proper. Het enige minpunt is het aanbod van eten: s'morgens enkel pannekoekjes, brood, jam, boter, koffie/thee/chocomelk. Weliswaar zijn er buiten het hotel genoeg mogelijkheden om te eten. Als je een super de luxe luie vakantie wil dan neem je beter een (veel duurder) vier of vijfsterren all inn hotel. Maar als je overdag Agadir en omstreken wil gaan verkennen dan is dit het perfecte hotel!

geweldig en heel vriendelijk.

J.m. van der Heide
29-12-2009

snap niet waarom neckerman dit hotel er uit gehaald heeft,

ben viahun 12x geweest,vanwege de begane grond geweldig hotel en geweldig personeel.

nu kan ik er niet meer heen weet niet hoe.

Totaal andere wereld

Jollie
21-9-2009

Op zich n redelijk hotel

Huisjes wel gezellig

Er waren bijna geen andere gasten dus stil en best saai

Geen personeel gezien alleen de kok die het ontbijt bracht

Had wel het idee dat hij zn best deed

Ik vond marokko n leuk land maar de rest van het gezin niet

Die hadden het liefst de eerste dag al gillend naar huis gegaan

Had me van tevoren verdiept in agadir Maar voel me vele malen in de maling genomen

N red bull op n doodstil terras 7 eu

We spreken geen frans dat was zeker n handicap

Aanrader is de argane spa aan de overkant dat was n uurtje echt relaxed genieten van Marokko

2006

Hotel eenvoudig maar schoon, ook de bungalowkamer was netjes en schoon (iedere dag nieuwe handdoeken). Hotel ligt aan de hoofdweg maar daar hebben wij niet veel last van gehad. Mooie tuin en een klein zwembad. Ontbijt viel tegen, weinig keus qua brood en beleg. Avondeten was prima, iedere dag vier gangen aan tafel (dus geen buffet). Maar achteraf beter alleen logies geboekt. Uitgebreid ontbijten kun je in Agadir al voor 2 a 3 Euro en avondeten ben je met z'n tweeen echt niet meer als 25 a 30 Euro kwijt. Hotel Sahara ligt ernaast en het sextourisme daar viel ons op, veel prostitutie. Tijdens ons verblijf muziekfestival Timitar een aanrader, en ook het strand was prima (een dag naar een strandclub met z'n tweeen en nergens naar kijken kost ongeveer 20 Euro. Wel veel bewolking in de zomer (blijft voor de bergen hangen) maar dan is het tenminste niet zo heet. Veel opdringerige verkopers op straat en in de souk. Laat je niets aansmeren. Wij vonden Agadir heel veilig er was veel politie.

ben net terug uit agadir

Danielle
    25-6-2006

ben net terug uit agadir.op zich redelijk hotel, perfecte ligging,goed centraal, mooie begroeiing, zwembad, kamers ook acceptabel voor die prijs, alleen het eten...geen keuzes en 12 van de 14 dagen dezelfde groentesoep! in de bar meer interesse voor plaatselijke bewoners dan hotelgasten.'s ochtends brood met honing en jam. personeel wel erg vriendelijk en hulpvaardig.entertainment niet in het hotel maar buitenom genoeg! verwacht geen superdeluxe hotel met diverse faciliteiten.en ze kunnen nooit geld wisselen.kun je beter doen bij sahara hotel ernaast!simpel maar gezellig!xxx

Zijn met zijn drieen (dochter van 3 jaar) twee weken in dit hotel geweest. De eerste week was er sávonds geen bufet omdat er teweinig gasten waren. Het eten wat werd voorgezet was wisselend maar zodra wij aangaven dat we het niet lekker vonden werden er gelijk een paar steaks voor ons gebakken. Na een paar dagen steaks gegeten te hebben hebben we gevraagd om Merges (Marokaanse kleine pittige worstjes) deze waren de volgende dag speciaal voor ons gehaald en smaakte perfect. Tweede week hebben we wel bufet gehad maar dat was erg eenvoudig en marokaans georienteerd. Alie de ober vroeg echter iedere keer of we iets anders wilde eten en dat werd dan door hem geregeld. Wat ons betreft een prima hotel met een mooi zwembad en als je iets vraagt dan wordt het geregeld voor je.

In februari nogmaals 18 dagen in dit hotel.Mijn bungalowkamer was gerenoveerd.Wel eenvoudig maar toch netjes.Personeel heel vriendelijk.Bij ontbijt kun je gewoon gratis supplementen vragen.Alleen dat ene zoutvaatje!!'sAvonds gewoon buiten de deur op een gezellig terras eten:prijzen vallen reuze mee.Is dat nog teduur:Macdonalds vind je aan de overkant.Goed hotel voor een prima prijsje.

een zeer rustig gelegen hotel, met een vriendelijke service. het beloofde lopende buffet was er niet i.v.m. te weinig gasten . Dat deerde ons in het geheel niet. de roomservice was goed. we konden tijdens het diner alles vragen,wat we maar wilde. Kortom een aanrader als je van eenvoud en rust houdt.

Zojuist twee weken geweest en erg tevreden, ontbijt karig, diners 's avonds echt prima, nooit uit eten geweest omdat het in het hotel echt goed was. Gelegen tussen enkele drukke wegen dus altijd verkeersgeluid op de achtergrond maar 's nachts goed te doen. Tip: zelf handdoek meenemen want ze halen 's ochtens je gebruikte op en pas half de middag krijg je nieuwe!

wij zijn ook in hotel royal geweest

anneke en andre uit utrecht
    16-1-2006

wij zijn ook in hotel royal geweest.het personeel is er zeer vriendelijk.zelfs lief.maar het eten was echt niets.wij moesten om een zout vaatje smeken.maar de kamers zijn wel leuk.alleen een geschilderd bad,dan blijven de schilvers aan je kont plakken.maarja wij hadden niet veel betaald en je kan ook niet voor 10 euro cent vooraan zitten.

We hebben een aantal aanbieders voor Royal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal scoort een 7.47 uit 10 op basis van 18 reviews.