Hotel Royal Atlas

Hotel Royal Atlas
8,7

11 tips over Hotel Royal Atlas

Anja, 10-5-2015
Boek je excursies buiten de touroperator om bij de lokale gids, dit scheelt enorm. Marakech is indrukwekkend, erg warm (zelfs in mei) en is minstens 3 uur heen en retour.
Marina , 8-5-2015
Lunch, aanrader i.pv. dinee. Hele boulevard aflopen, zara, mango etc, allemaal op de boulevard, boodschappen winkels etc.
Notelé Nils, 4-5-2015

Kamer met zeezicht is zeker aan te raden als je bereid bent om meer te betalen.

Uitgebreid eten met plaatselijke specialiteiten.

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Atlas voor je op een rij gezet:

Louky, 21-2-2015
er zijn prettige en goede 3 en 4 sterren hotels in Agadir die ook mooi liggen, dus kies daarvoor. Let wel als je in Royal Atlas bent, neem dan geen toetjes van het toetjesbuffet als er een presentatie is geweest op het terras. Daar staan die toetjes dan uren in de zon en worden flink aangevreten door de vogels. Voor lunch of diner haalt de kok ze op en ze worden weer geserveerd. Als ze té erg zijn aangevreten, spuiten ze wat slagroom op de gaten.
annabel1948, 12-2-2015

De plek is prachtig aan de boulevard maar die moet je over steken en het zand door om op hun eigen strand te komen ook vele trappen op en af zowel in hotel als strand en dan krijg je geen drinken op hun eigen strand?Hoezo All Inclusieve ??

Dus moet je weer door het zand en alle trappen op en af om drinken te halen maar dat kan niet want wij zijn gehandicapt dus geen drinken!! Geweldig wat een fijne vakantie zeg!

Sandra de groot, 4-7-2014
Neem een vest of trui mee. Dat wij er waren was het tot 11:30 een graad of 17 en na 18:30 kwam er zeemist en werd het koud. Daartussen was het heerlijk strandmeer!

cecile blasco, 18-3-2014
Gratis fitness en verwarmd binnen zwembad van 10 tot 16 uur! Op een 1/2 uurtje lopen is er een geweldige overdekte markt, daar komt de lokale bevolking ook hun boodschappen doen. Alles is er heel schoon, kan je dus prima inkopen doen. Verder voelden wij ons zeer veilig, daarom een absolute aanrader.
Sonia Van Den Berge, 17-10-2013
Het serveren van lekkere zomerse cocktails in de bar zou het enige zijn dat nog een + kan opleveren.
Thea, 7-10-2013

Het eten is zeer goed, echter na een paar dagen merk je dat het saai wordt... Maw weinig variatie. Hier mag wel enige verbetering in worden aangebracht.

Zeker een goede accomodatie als je bereidt bent om ook eens lekker buiten de deur te eten... Maar pas op... Het eten buiten de deur kan veel maagklachten veroorzaken...

sulilatu, 8-9-2012
Als je op zoek bent naar zon, zee, strand en verder niets dan is Agadir perfect voor een weekje relaxen. Verwacht geen cultuur of bezienswaardigheden want dat vind je hier niet. Let op: in sept 2012 was de temperatuur rond de 22 graden, de avonden zijn erg koel!

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Atlas voor je op een rij gezet: