Hotel Royal Atlas

79 reviews over Hotel Royal Atlas in het Nederlands

Meer dan Fantastisch!

Pamela
14-8-2018

Wij hebben nog nooit zo'n goed hotel meegemaakt als dit!

Een perfecte lokatie alles op loopafstand.

Het personeel is uiterst vriendelijk en helpen je waar ze kunnen vanaf het moment dat je aangelopen komt.

De kamers zijn keurig netjes en heel schoon. Ook iedere dag komen ze je kamer opruimen en voorzien van schone spullen. Je kan zelf aangeven wanneer dat jou het beste uitkomt.

Ook het eten is keurig netjes en er is iedere dag erg veel keus. Ze houden de temperaturen van het eten continu in de gate.

Wil je wat anders je hoeft het maar aan te geven en ze zorgen er voor.

Ze hebben een mooi privé strand gedeelte bij het hotel. En ook het zwembad bij het hotel heeft alles wat je er van verwacht.

Kortom, wij hebben hier een geweldige vakantie gehad en gaan zeker terug!!!

Wij gaan er niet meer heen

C.P. de Bruin
30-4-2018

Goed hotel op prima locatie, strand voor de deur en op de boulevard kan je lang wandelen.

Personeel restaurant vriendelijk maar personeel bij zwembad gaan alleen voor de fooi.

Management arrogant en onvriendelijk

Eten in restaurant niet warm, voor een vegetariër is er genoeg maar als je van vlees houdt dan kom je te kort, voornamelijk kip en lamsvlees waarvan de smaak ook niet echt lekker is. Geen 5* waard

Geweldig hotel in een heel mooi land

Nico Klaassen
6-3-2018

Heel luxe hotel met vriendelijk personeel en een hele hoge kwaliteit in bediening en eten.

Tjingo

Aangenaam en ruim hotel bij het strand

greetenluc
22-1-2018

Royal Atlas ligt vlak bij het strand, met een handige ingang (enkel voor de gasten) langs het wandelboulevard. De gebouwen zijn ruim en omsluiten gedeeltelijk een ruime binnenruimte met de zwembaden. Hoog boven de binnentuin zijn dunne (bijna onzichtbare) draden gespannen om opdringerige zeemeeuwen weg te houden.

Het grote restaurant biedt een ruim en vers assortiment internationale keuken met typisch Marokkanse toets. Het personeel is heel vriendelijk en het valt op dat er veel "habitués" vriend aan huis zijn. De beide themarestaurants (Italiaans en Marokkaans) hebben ons teleurgesteld wegens kleine keuze en erg trage bediening. De bar aan het zwembad is erg aangenaam.

Onze standaardkamer was heerlijk ruim, met grote bergkast, flinke badkamer en afzonderlijk toilet. Een terrasje bood zicht op het binnenplein. Een negatief puntje : de verlichting op de kamer was aan de zuinige kant zodat 's avonds lezen wat moeilijk ging. Ook de badkamer was erg somber.

Het hele gebouw vertoont gebruikssporen. Daarom wordt momenteel (jan 2018) één vleugel volledig opgefrist. De werken brengen nauwelijks hinder mee.

Super vakantie!!

Miranda
28-4-2017

Royal Atlas is een heerlijk resort. Er werken super lieve mensen, vooral voor ons zoontje van anderhalf. Een zwembad is verwarmd. Alles is super schoon, mooie nette kamer, ze hebben lekkere verse jus d'orange!! Het eten was wel iets minder. Wij miste patat bij het buffet, dat was er maar een keer. Maar wel respect wat ze allemaal neer zetten aan toetjes!! In de buurt zitten wat restaurantjes dus als we even wat anders wilde gingen we gewoon daar heen.

geen vijf sterren maar toch de moeite

marleen en paul
2-11-2016

we hadden geen zeezicht, pluspunt minder lawaai van de golven, minpunt soms waren de golven prachtig (heel hoog)

eten is wat eentonig (een week is voldoende). goed dat het privé strand afgeschermd is voor de verkopers die met alles en nog wat langs komen.Heb wel een mooie grote ametist voor 12 euro gekocht. Niet naar de souk gaan aan het hotel. Wel naar de grote in de stad. Altijd op hoede zijn : mijn vrouw was jarig en we kregen een fles cava 'cadeau', toen we weggingen moesten we 30 euro betalen (onder tafel) want het kon niet op de kamer worden gezet.. Ik heb tenslotte 15 euro ervoor betaald een paar dagen later, maar toch voelden we ons serieus bij ons pietje genomen. Wel een mooie taart gekregen. Enfin, heel rustig, geen animatie, zwembadwater te koud, de zee warm genoeg, groot strand, redelijk proper. eindbeoordeling : goed om rustig in het hotel te vertoeven of op het stand en de promenade te wandelen. Niet goed om je eens lekker uit te leven. In de stad niets te zien.

Geen 5* maar toch erg tevreden

Ingrid
21-9-2016

De entree doet veel chic vermoeden. Ook de kamer is goed. Uitzicht over het zwembad is super. Herrie niet aan de orde. badkamer kan opfrisbeurt gebruiken maar schoon met apart toilet. Veel muffe schimmel op de naden..Aangegeven en werd daarna ingespoten dus rook beter. eten in buffetvorm was prima, soms eentonig. Voor 8 dagen goed te doen. zwembad is super met uitzicht op boulevard en strand. hotel ligt net voor de scheiding rustig/druk. wat dit hotel bijzonder maakte, is het personeel. 's avonds entertainment. koffie is niet denderend. Het all-in concept is anders dan gewend. Eigenlijk geldt het overal, behalve in de bar onder de receptie. Ze zouden duidelijker mogen zijn over wat inbegrepen is, bijvoorbeeld op de kaart bij het zwembad. Wij hebben het goed naar ons zin gehad.

prachtig hotel

Heyvaert
17-7-2016

hotel Royal Atlas is een mooi en verzorgd hotel

kamers zijn ruim en proper en een ruime badkamer

aan het zwembad is plaats genoeg en comfortabele ligstoelen personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam

eten is meer marokkaanse keuken je bent er voor of niet

(er is een MCdonalds om de hoek) .

aan het zwembad is er weinig keuze bij een all-in of je moet bijbetalen.

Eerste en laatste keer

Roel
11-7-2015

We zijn regelmatig in Egypte en Turkije geweest, en ik moet zeggen dat dit hotel nog wel wat kan leren over wat een all-inclusief formule inhoud.

Het eten was zeer eentonig, totaal geen friet voor kinderen te verkrijgen(Ja tegen bijbetaling) gebruik fitness tussen bepaalde tijd, daarna flink bijbetalen. Geen animatie. Kamers op zich wel netjes (douchen in het bad = minpuntje) Bij vroeg vertrek naar Marrakesch is ons beloofd dat we voor een vroeg ontbijt roomservice konden bellen. Deze werd niet eens opgenomen, dus zonder ontbijt en drinken naar Marrakesch.

Veel gegeten blij blue nile op de boulevard om toch nog lekker eten te krijgen. en voor een patatje naar de Mac geweest.

Al met al een vakantie en hotel om snel te vergeten en niet meer naar terug te keren.

Lopend over de boulevard wordt je regelmatig gevraagd of je drugs, heroïne e.d. wil kopen! aanbod hier ligt hoger dan in Amsterdam.

Het zal andere misschien anders zijn vergaan, maar zoals eerder gezegd, niet herhaalbaar!!!!

Geweldig hotel!

Anja
10-5-2015

Hotel Royal Atlas is ons 200% meegevallen nadat we de slechte reviews hadden gelezen. Een prachtig hotel, goeie ruime kamers, zeer vriendelijk personeel en heerlijk gevariërd eten. De All inclusive formule was geldig in 2 bars en alle restaurants. Wij vonden dat geen enkel probleem. Geef de obers en kamermeisjes af en toe een fooi en ze zijn zomogelijk nog vriendelijker.Qua ligging kan het niet beter. Het hotel is zeker 4sterren+ waard. Tijdens ons verblijf was er geen animatie (behalve 's avonds live muziek en af en toe een show) waar wij wel blij mee waren. Zeker een hotel waar wij graag nog eens naar terug willen gaan!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Atlas in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Atlas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.