Hotel RIU Tikida Dunas

216 reviews over Hotel RIU Tikida Dunas in het Nederlands

Aan te bevelen.

JdB
1-6-2011

Mooie ruim opgezette accomodatie.Ideale locatie om te relaxen, maar ook geschikt als uitvalbasis voor diverse trips. Uitgebreide buffetten, voor elk wat wils en lekker vers. Onze eerste kennismaking met Marokko is in meerdere opzichten goed bevallen.De dagtocht naar het Atlasgebergte vonden wij geweldig, mede door de begeleiding van de enthousiaste gids Ahmed. Hotel, zowel als de streek: aanrader!

Fantastich!!!

EQSTIENLIVE!!!!
24-5-2011

Het is de beste land ter wereld!!!!!

want het is daar lekker warm bij de zee!

en de eten is zooooooo lekker dat het niet lekkerder kan.

daar hebben ze lekker rijke restaurants, die overoveroveroveroveroveroveroverover heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat is beter???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSS natuurlijk!

Een van de beste hotels ooit !

Debeuckelaere
22-4-2011

Met RIU zit je altijd goed... verzorgde hotels, zowel in Corfu als in Marokko.

Vakanties.nl

Prachtig hotel met heel vriendelijk personeel!

Van Puyvelde
5-4-2011

Prachtig hotel ,rustig gelegen, heel vriendelijk personeel, mooie propere ruime kamers, heel lekker eten.Leuke animatie en ook heel vriendelijk.Prachtige boulvard aan de zee Wij gaan zeker terug.

Prima hotel met geweldig eten.

Hans Verhoef
3-4-2011

Wij hebben genoten van onze vakantie bij Tikida Dunas. Mooi resort met voldoende faciliteiten. Vijf prachtige zwembaden die goed worden schoongehouden. Er waren voldoende stoelen vrij om het zwembad en dat terwijl het hotel helemaal volgeboekt was. Hartstikke vriendelijk personeel. Wat een geweldig eten hebben ze in het buffetrestaurant. Elke dag weer iets anders.

Wij hebben een keer in het Marokkaanse restaurant gegeten. Dit viel ons tegen en is eigenlijk geen aanrader. Je kunt er bovendien leuke excursies maken. Wij zijn een keer naar de medina in Taroudant geweest. Op de achtergrond zie je de besneeuwde toppen van het Arlasgebergte. Verder hebben we een jeepsafari gemaakt en zijn we een dag met een vissersboot weggeweest. Op de vissersboot hebben we zelf vis gevangen en aan het eind van de dag hebben we diverse dolfijnen gezien. Het is boeiend om te zien hoe de berbers leven.

super hotel !

christel
26-3-2011

Wat toch weer riu kenmerkt is dat alles klopt!

Wij hebben iedere avond super lekker gegeten,ook het ontbijt als de lunch waren lekker,men deed echt overal hun uiterste best.Het animatiteam...dit is lang geleden dat we zulke fijne mensen en hecht team tegenkwamen,kortom wij voelden ons hier echt welkom,overal.

Wij waren hier voor 1 week vanaf 5 maart

Jan,Christel en Lien en Froukje

super goed!

double_d3
12-3-2011

momo is een hele leuke en gezellige jongen van het animatie die echt er staat voor de mensen een praatje hier een praatje daar! ik mis hem nu al! helaas geen geen goed afscheid genomen van hem.. nu maar hopen dat ie in nov en dec er nog werkt dan komen mijn vriend en ik weer terug! momo volgende keer ga ik weer mee met je naar de club papagyo!!

Peter van Esch
19-2-2011

Wij waren hier op golfvakantie en het was in een woord super.

Het enigste minpuntje was dat wij in onze kamer krakende bedden hadden.

Fijn hotel

m_lierop21
13-2-2011

Rustige ligging aan de boulevard. Ca 10 min lopen voor wat meer drukte. Strand is niet zo mooi voor het hotel, veel kiezels. Kamers groot en netjes maar erg gehorig. Eten goed en gevarieerd, 2 zittingen voor diner. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Zwembad zou verwarmd mogen worden, erg koud water in maart.

Een Fantastische Plaats.

willywally
25-1-2011

Een goed hotel,voor een zon zee vakantie.Vriendelijk en behulpzaam personeel.

S'avonds is er een animatie show. Het eten is gevarieerd en goed verzorgd.

Direkt gelegen aan de boulevard waar het goed wandelen is tot in de stad en de haven.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RIU Tikida Dunas in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RIU Tikida Dunas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.