Hotel RIU Tikida Dunas

• Onvoldoende: 1 - 5

geweldig riu hotel

Angelina
8-11-2012

wij verbleven van 17/10 t/m26/10/2012: geweldige vakantie, super vriendelijk personeel, heel mooie grote kamers, mooie tuin, alles super prober. Geweldige goede keuken, heel veel keuze uit vlees,vis en groenten. Wijn uit flessen. Dikke proficiat aan alle garcons.

Wij gaan zeker nog eens terug. Al veel RIU hotels bezocht en deze behoort echt tot de top.

Geen tweede keer.

H & k
11-10-2012

geen tweede keer,

Resort groot en alles erg onpersoonlijk.

Eten in italiaans restaurant erg slecht.

leuk Hotel,alleen weinig zon!!

Hobers
16-8-2012

Leuk hotel!Eten niet veel variatie ,bijna altijd het zelfde en weinig smaak!!Voor zonaanbidders is er weinig zon en af en toe fris.Vooral s'avonds iseen vest is niet overbodig!Marrakech zeer de moeite waard om te bezoeken,Agadir niet veel te doen ook op strand weinig te beleven!!

Geweldige vakantie

Van Bergen
27-7-2012

Dit hotel is op alle fronten goed, kan geen minpunten noemen

Zeer ruime kamers, goed eten, prachtig verzorgd complex, personeel en animatie erg vriendelijk.

Water zwembad niet koud in juli, zee schoon en mooi stukje gereserveerd met bedjes voor bezoekers hotel. In agadir zelf is weinig te beleven.

Kortom wij hadden een prima vakantie,

Perfecte locatie voor kinderen

Beau
5-7-2012

Heel mooi aangelegde tuinen en zwembad. Ruime nette kamers. Het eten is heel erg goed, dit kom je bij all inclusive hotels niet vaak tegen.

Voor kinderen is het een paradijs. Een langzaam aflopend zwembad. Verwarmd kinderbadje. Speeltuin. Geweldig animatie team....

Temperatuur was in juni perfect. Hou er wel rekening mee dat op deze locatie er vaak 's ochtends wat mist hangt. Gelukkig want anders zou het te warm worden. 's middags komt de zon door de wolken en is het tijd om het zwembad op te zoeken. Het zwembad water warmt snel op.

Enigste nadeel: geen wifi op kamers, enkel bij de receptie.

Tip: doe eens de rondleiding door de keuken op donderdag.

Mooi resort

Sascha
22-6-2012

Mooi resort, ligging aan de boulevard. Eten is echt prima, voldoende keuze voor iedereen. Vriendelijk personeel. Animatieteam geeft dagelijks shows, vooral gericht op dans.

Minpunt; zwembadwater erg koud (juni), dit komt door bewolking in de ochtend en de frisse(koude)avonden/nachten.

Prima hotel om een heerlijkee vakantie door te brengen!

Zoals we verwacht hadden

Eveline Vos
3-6-2012

Mooi onderhouden resort. Hèel lekker eten en goede service. Ruime en rustige kamers. Animatieteam is goed en zij geven iedere avond een leuke show. In de bar echte Martini en Pastis te krijgen. Enige minpuntjes: zwembadwater te koud en hotel ligt vrij ver van Agadir centrum. Voor echte zonnekloppers is er te weinig zon (bewolkt) maar voor excursies is dit natuurlijk beter.

Carla
25-3-2012

Heerlijke vakantie gehad in de Riu sfeer die we gewend zijn. Zeer alert personeel in restaurant en bar; weten de 2e dag al wat je prettig vind.

Leuk animatieteam, dat goed kan inspelen op omstandigheden, zoals bijv. als het erg warm is. We hebben alle dagen geweldig lekker weer gehad en konden ook in de zee zwemmen. Fijn dat er een stuk strand is afgeschermd, zodat je niet steeds door verkopers lastig gevallen wordt. Eten was fantastisch en altijd genoeg. Marokkaanse avonden zijn aan te raden; lekker eten. Met de taxi ben je zo overal; wel prijsafspraak vooraf maken! Excursie naar Taroudant en Tiout is erg leuk; incl. echte smaakvolle Marokkaanse maaltijd. Souk All Had is erg leuk.

Bij ons bood iemand van het animatieteam aan om op zijn vrije dag mee te gaan als gids; dat was zeer prettig.De Marokkanen die wij hebben ontmoet zijn erg harde werkers, die erg weinig verdienen. Zijn erg gastvrij en vinden het lastig als je ze een fooi wil geven, zijn reuze blij met 20 Dirham(=maar € 1,80)

super !!

goofy
2-12-2011

Dit is een mooi hotel gelegen op de mooie wandeldijk van agadir.

Verzorgd hotel met supervriendelijk personeel. Hele grote ruime kamers met vloer, eens geen tapijt !Iedereen zegt "Bonjour"! Mooie grote tuinen die goed verzorgd zijn. Buitenzwembad was te koud, wij zijn geweest van 13/11 tot 20/11. Redelijk veel bewolking maar toch enkele zonnige dagen gehad van meer dan 20 graden. Het eten is er lekker, mss wat meer variatie in het buffet. Huiswijn ook lekker , zowel de witte wijn als de rode wijn. Over de avondshows kan ik je niets vertellen wij gaan daar nooit naar toe.

Geweldig hotel

mfaassen31
17-10-2011

Hotel Tikida Dunes is zeker voor herhaling vatbaar. Er was niets op aan te merken. Alles was zeer goed verzorgd.

We hebben een aantal aanbieders voor RIU Tikida Dunas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RIU Tikida Dunas in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RIU Tikida Dunas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel RIU Tikida Dunas scoort een 8.57 uit 10 op basis van 225 reviews.