Hotel RIU Tikida Dunas

215 reviews over Hotel RIU Tikida Dunas in het Nederlands

Prima hotel

Dave
15-1-2014

Goed hotel met prima eten.

Faciliteiten voldoende aanwezig.

Zwembad koud en veel katten.

Beste hotel Ooit!!!

Sara
21-10-2013

Het was super we hadden een hele leuke tijd

Best aangenaam, maar geen topper!

christel
3-10-2013

Mooi hotel met een heel prachtige tuin en prachtig aangelegde zwembaden. Mooie ruime kamer. Onderhoud kamer was degelijk; Het eten was best lekker maar kon beter in variatie. Personeel: sommigen zijn vriendelijk maar anderen negeren je totaal. Het animatieteam levert overdag goed werk maar de shows kunnen beter.

Een groot probleem in onze eerste week was de kattenoverbevolking. De katten liepen er mager en sommigen heel ziek rond met diarree wat nogal voor geurhinder zorgde aangezien die beestjes hun behoefte rond de terrassen en eetzaal deden. Er kwamen ook katten in de eetzaal en lagen in de zetels in de lobby. Volgens we hoorden zijn er daarover veel klachten geweest bij de directie. In elk geval werd dit probleem de 2de week zoveel mogelijk opgelost. Er verschenen bakken met water en korrelvoer. Ook werden de zieke katten opgehaald evenals de poezen (voor sterilisatie werd gezegd).

Besluit: we hebben een leuke, ontspannen vakantie gehad in het hotel met hier en daar wat minpunten.

leuk hotel, aanrader!

sofie rogiers
3-9-2013

lekker eten, uitgebreide buffetten met internationale keuken, vriendelijk personeel, mooie zwembaden, verzorgde tuin, kamers met tegelvloer kunnen wat renovatie gebruiken, mogelijkheid om buiten te eten,

Een echt RIU hotel

Marco
1-9-2013

Keurige grote kamers, goed (en onbeperkt) eten en drinken.

Heel grote zwembaden, prima animatie.

Toch een puntje van kritiek: Animatieprogramma is eigenlijk alleen in het Frans. Niet goed te volgen voor kinderen die alleen met Engels uit de voeten kunnen.

prima hotel

bart gorissen
30-7-2013

mooie ruime kamers, groot zwembad, groot complex, prima service, schoon, en voldoende keuze in het restaurant. leuk animatieteam welke goed haar best doet het iedereen naar de zin te maken. Onze kinderen welke normaal niet zo van de mini en maxi clubs zijn, zijn nu elke dag op pad geweest.

Shows s 'avonds heb ik in andere riu hotels beter gezien. als je in twee weken 3x de zelfde show ziet waar normaliter een twee wekelijks programma is, gaat er ergens iets mis. Verder prima service Het alleen hebben van een fles water in de minibar heb ik als een gemis ervaren.

Eveneens dat er in de Ramadan periode er geen dansen meer is na de show en er om 23:00u niet meer te doen in is het hotel. Begrijpelijk maar desondanks toch ook jammer.

uitstekende locatie om tot rust te komen

aoranje
24-6-2013

De accommodatie is schoon er wordt goed bij gehouden, het uitzicht is formidable het is jammer dat de haven 4km verder op ligt maar voor 2 euro pak je een taxi. Het eten is goed en een aanrader is het thema restarant Marokko deze is uitstekend. Als je praat over kamers dan zijn dit echt kamers inclusief balkon ca 15m lang en 3,5m breed. De zwembaden zijn allemaal te bereiken zonder trapjes dus ook voor minder valide bereikbaar. Natuurlijk is niet alles positief, zo is er bij het zwembad maar 1 toiletgebouw met voor ieder 2 WC's of anders moet je het restarant of het hoofdgebouw in n dus aankleden. Verder is het jammer dat er nergens invalde toilets aanwezig zijn dat het complex verder wel goed toegangelijk is voor invalide met of zonder rolstoel.

Geen aanrader?!

Vakantie gangers
14-6-2013

De kwaliteit van dit Riu Hotel is ver onder de maat. Vergeleken met de andere RIU hotels, waar we verbleven, welke TOP waren.

Bij aankomst in de kamer bleek de telefoon het niet te doen, want we wilden na een uur de receptie bellen waar onze koffers bleven.

.Het eten is meestal het zelfde, geen enkele variatie. De All-Inclusive is minimaal. De mini bar wordt slechts gevuld met 2 flessen water. Zelfs op verzoek wordt deze niet gevuld met drankjes. De badhanddoeken centrale heeft de helft van de tijd geen schone handdoeken en zeer beperkte openingstijden.

Prachtige buiten zwembaden, waar bijna geen gebruik van wordt gemaakt, vanwege het koude water, terwijl het Juni is.

Het binnenzwembad is stik benauwd en heeft een hele vieze lucht, weinig ventilatie, de condens staat op de ramen.

Wat de temp betreft in deze tijd, zee mist in de ochtend en na 14.00 uur een zeer koude zee wind en 's avonds koelt het erg af.

Wilma de hostess was geweldig voor ons!!

Super hotel met veel faciliteiten

Fam Kalsbeek
16-5-2013

Wat een geweldig hotel is dit, heerlijk en gevarieerd eten (verschillende restaurants), super zwembaden en direct aan het strand. Met het klimaat in Agadir is het ook bij warm weer door de wind van zee goed uit te houden. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar het binnenland

TOP HOTEL

kristine
13-12-2012

van alle riu hotels is dit het beste ,ik kan geen min puntje bedenken alles is daar inorde,eten lekker,proper(want ze kuisen constant)animatie top,vriendelijk,kortom voor herhaling vatbaar,je mag met u ogen toe dit hotel boeken.

ook echte drank ,martini enz en de mojitos zijn super

ps de mensen die komentaar op dit hotel hebben ,wat zijn zij dan gewent,dat zou ik wel eens willen weten.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RIU Tikida Dunas in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RIU Tikida Dunas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.