Hotel RIU Tikida Dunas

Hotel RIU Tikida Dunas
8,6

8 tips over Hotel RIU Tikida Dunas

florent, 16-12-2016
Ga zeker hun overdekte souks of markt bezoeken in de stad.
Chantal de Bruijn- Van der Bas, 30-4-2015
Ga naar de Souk. Gebruik de rode taxi's, deze brengen je voor een appel en een ei heel Agadir door!
Piet, 17-8-2014
in 1 woord geweldig het Italiaanse restaurant is een must

We hebben een aantal aanbieders voor RIU Tikida Dunas voor je op een rij gezet:

bart gorissen , 30-7-2013

Er zijn vele excursiemogelijkheden vanuit Agadir.

Ook in Agadir is vooral in de avond uren voldoende te beleven. wandel eens lekker over de boulevard naar het centrum. er is dan veel bedrijvigheid. veder is er in agadir een gratis park/ dierentuintje. leuk om eens (met de kinderen) door heen te wandellen.

aoranje, 24-6-2013
We hebben 1 excursie gedaan naar de watervallen en andere lokaties dit was een mooie route alleen de watervallen stromen al 15 jaar niet meer en wordt niet verteld als je je hiervoor opgeeft
Serge de Schepper, 4-7-2012

Met het toeristentreintje(2 euro pp) of taxi(2 euro) sta je zo aan de andere kant van de 6km lange boulevard. Daar heb je o.a. de jachthaven, bekende winkelketens (mexx, zara), een gratis direntuin/speeltuin. Vergeet ook niet naar de souk (overdekte plaatselijke markt) te gaan (bij hotel ibis).

Excursie aanrader: bezoek de replica van het oude agadir per koets

Probeer ook eens een initiatieles golf op het prachtige golf du soleil!!

Carla, 25-3-2012

Als je met de taxi ergens heen wilt, neem dan een plattegrond mee en wijs aan waar je heen wilt. Veel taxichauffeurs krijgen commissie als ze je ergens afzetten (bijv. de verkeerde souk of bij familiewinkeltjes), terwijl je daar niet heen wilt.

Gewoon blijven zitten in de taxi en niet betalen, voordat ze je op de juiste plek hebben afgezet!

mfaassen31, 17-10-2011
Breng eens een bezoek aan de souk. Met de taxi goed te bereiken en taxirit is niet duur. Prijzen van sommige artikelen stukken goedkoper dan in de souvenirwinkels bij de hotels.

We hebben een aantal aanbieders voor RIU Tikida Dunas voor je op een rij gezet: