Hotel RIU Tikida Dunas ****

Review geschreven door Jantje Balcaen

Nooit meer !

Jantje Balcaen
9-3-2018

Voor de 3de keer naar dit hotel en het was altijd fantastisch maar deze keer was het a holiday from hell !

Geen service, maaltijden echt niet goed (aangebrand, uitgebakken, geen smaak)

3 x werkte onze sleutel van de kamer niet en daar sta je dan met je man in zijn rolstoel.Kamer gevraagd op gelijkvloers en kregen een met trappen.

Tijdens lunch krijg je wijn in een plastiek beker !

Badlakens worden niet omgewisseld (je krijgt een kaartje voor de volgende dag).

Het management beneden alle peil ! Mijn man belandde in het ziekenhuis en niet 1x hebben ze gevraagd hoe het was.

Tijdens dinner stonden ze te roepen naar elkaar en met hun telefoons in aanslag !

Geen asbakken beschikbaar zodat we bijgevolg er ene gekocht hebben en overal mee naartoe namen (in de rokersruimtes).

Glazen bleven 3 dagen na elkaar op het terras staan.

Zwembad niet verwarmd.

Nooit meer !