Hotel RIU Tikida Dunas

216 reviews over Hotel RIU Tikida Dunas in het Nederlands

Super!

Dhr de brucker
16-10-2018

Een topverblijf gehad van 3 tot 10 okt. Gastvrijheid, vriendelijkheid, eten en drank , hygiene , alles in de overtreffende trap, er viel absoluut niets af te keuren, eerste maal in Agadir en ze zullen ons zeker terugzien.Wie hier niet tevreden is blijft best thuis. Onze dank voor de geweldige gastvrijheid!

Jantje Balcaen
9-3-2018

Voor de 3de keer naar dit hotel en het was altijd fantastisch maar deze keer was het a holiday from hell !

Geen service, maaltijden echt niet goed (aangebrand, uitgebakken, geen smaak)

3 x werkte onze sleutel van de kamer niet en daar sta je dan met je man in zijn rolstoel.Kamer gevraagd op gelijkvloers en kregen een met trappen.

Tijdens lunch krijg je wijn in een plastiek beker !

Badlakens worden niet omgewisseld (je krijgt een kaartje voor de volgende dag).

Het management beneden alle peil ! Mijn man belandde in het ziekenhuis en niet 1x hebben ze gevraagd hoe het was.

Tijdens dinner stonden ze te roepen naar elkaar en met hun telefoons in aanslag !

Geen asbakken beschikbaar zodat we bijgevolg er ene gekocht hebben en overal mee naartoe namen (in de rokersruimtes).

Glazen bleven 3 dagen na elkaar op het terras staan.

Zwembad niet verwarmd.

het was fantastisch

Jan B
24-6-2017

het eten en het resort was perfect .wat niet goed is dat er geld gegeven word aan personeel om in de morgen bedjes te reserveren d.m.v een handdoek erop te leggen als je daar wel gaat liggen sturen ze je gewoon weg.

Perfect

Ma Foppen
26-5-2017

Je leert de taal en eetgewoonten van het land.

Ontvangst ongastvrij

Janny Bakker
24-2-2017

Na een vermoeiende nachtvlucht kwamen we in dit hotel om elf uur aan. Personeel aan de balie lijkt niet geïnteresseerd. Staat met elkaar te kletsen en laat de net aangekomen gasten erg lang wachten. Vervolgens krijgt iedere gast een lijst in zijn hand geduwd die ze ergens in moeten vullen, niet aan de balie graag.

Met de ingevulde lijst terug naar de balie gegaan en na opnnieuw lang wachten te horen gekregen dat we nog tot 14.00 uur moesten wachten op onze kamer. Ik gaf aan erg moe te zijn en even te willen liggen. Geen reactie. We moesten maar om het uur komen kijken of zij al zo ver waren. Koffers konden in de opslag.

Om twee uur waren de kamers klaar. Een kruier zou de koffers naar de kamers op de tweede étage brengen: er is geen lift. Wij konden vast vooruit lopen. Om kwart over drie: nog geen koffer gezien. Wel geconstateerd: tussen onze kamer en die van de buren is een tussendeur die niet op slot is. Wéér naar de balie, weer geen interesse, weer geen actie.

Ook andere (oudere) gasten worden aan hun lot over gelaten. Niet geholpen met koffers, niet vriendelijk ontvangen.

Deze vakantie begint niet goed. Dit is niet de kwaliteit die ik van RIU gewend ben.

Prima hotel voor Agadir

florent
16-12-2016

Zeker de ligging vlak op de dijk van Agadir is prima. Kamers gerenoveerd en goed dagelijks onderhouden. Eten en dranken zeer goed voor Agadir

Jammer van de ligging en accommodatie.

Slechts verzorgde Riu hotel waar ik ooit in mocht verblijven.

Kamers zijn in orde en worden ook goed onderhouden.

Zwembad overal kapotte tegels en slecht onderhouden.

Eten in de restaurants overal op diverse plekken zijn de warmhoudlampen defect.

Al diverse keren gemeld,

Bestek en borden zijn ronduit vettig, ging een dag goed maar is weer het zelfde, echt jammer.

Leuk gastvrij onderkomen

Bobeldijk
18-8-2016

11 dgn zomervakantie(9tm19 aug). Wij ouders met 3 jongens(14,15,17) hebben leuk verblijf gehad. Kamers ruim voldoende, handdoek sevice oké, eten en restaurants goed. Kortom voor 11 dgn prima en de kids hebben het zeer naar hun zin gehad. Er blijven altijd wel verbeterpunten( geldt voor iedere locatie). Tegels en voegen in het zwembad zijn aan vervanging toe, afschaffen van "handdoekje leggen" verplicht stellen anders geen plek bij zwembad, eetzaal te massaal, "rustig" eten zit er niet in. Bij laat vertrek kan je de kamer aanhouden tegen betaling van €50, niet echt service van de touroperator, avo vermelden in brochure. Verder personeel heel vriendelijk en behulpzaam, geen oost Europees sprekende mensen wel UK, FR en MAR. Max4 sterren waard. Goed alternatief voor Turkije. Gaan wij dit nog een keer boeken? Misschien.

Fam VDE
1-10-2015

Wat een teleurstelling ! We waren direct overtuigd na het zien van de foto's in de brochure en op internet. Dit hotel heeft 4* en heeft alles om een 5* te worden (prachtige locatie,Top animatie). Maar dan moeten ze wel dringend iets aan hun keuken gaan doen !! Het eten is smakeloos,niet gaar,niet warm,meermaals hetzelfde.Het ontbijt was nog het beste,wel graag vers fruitsap... dit is echt niet lekker. Er zou ook show-cooking zijn,niets van gemerkt.Of het zou een eitje bakken,pannekoeken op een hoop smijten moeten zijn.Aan het refter gevoel mag ook iets gedaan worden.We hoorde van verschillende mensen dat dit Echt Riu onwaardig is. Mensen die al 8 jaar naar hier komen,en nu niet meer terug komen. De kamers zijn wel mooi gerenoveerd. Echter na een paar maand zijn hier ook de eerste minpuntjes zichtbaar, zoals in de badkamer schimmel op de afzuiging,handvat van de douchedeur had duidelijk last van het water en vocht. Voor de prijs die wij betaalden hadden we echt wel meer verwacht!!!!

Grandios beslist voor herhaling vatbaar

Piet
5-8-2015

Prachtig gerenoveerde accommodatie vriendelijk personeel (Niet opdringerig) 4 zwembaden zeer goed variatie in het restaurant echt een toppertje

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RIU Tikida Dunas in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RIU Tikida Dunas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.