Géén boekingskosten

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

222 Reviews over RIU Tikida Dunas

• 7Victoria28-11-2019

Geen slecht hotel maar anno 2019 verbetering nodig

Officieel 4 sterren naar ons inziend 3, op zich een prima hotel op een goede locatie maar ook zeker niet meer dan dat.

Kamer zeezicht Nette kamer echter wel enig zins gedateerd, bedden vrij hard en kort, schuifpui was bij ons kapot ging heel zwaar is tijdens ons verblijf overigens wel gerepareerd tot acceptabel functioneren. Badkamer prima maar ook gedateerd. Tv goed vooral zenders vooral ingesteld op Duitse en Franse gasten.

Wifi Dit vonden wij een groot minpunt, op de receptie na is die Wifi op het gehele resort echt heel slecht en wordt de verbinding continu verbroken. Ook in de restaurants is er geen acceptabele verbinding mogelijk dus even een filmpje opzetten voor de kleine word een lastig verhaal. All inclusive formule Elke dag gevarieerd aanbod van een redelijk goede kwaliteit zowel vlees vis als vegetarisch voor ieder wat wils. Plaatselijke alcoholische dranken, geen import alcohol.

Animatie zeer aanwezig.

• 6Kelsey04-07-2019

Nooit meer

Mooi resort alleen bedden hard en eten is heel droog en niet veel keuze. Wij zijn eerder naar huis gegaan omdat Agadir echt verschrikkelijk saai is. Hotel zou moeten werken aan het eten en de bedden.

• 1Jane mokhnache19-06-2019

ABUSIVE MANAGER

RIU TIKIDA palace hotel AGADIR..I was verbally abused (swearing at me and my country) by the assistant manager called KHALIL. He is a danger around ppl and especially women and children, as he first abused me then my daughter in front on my 3 year old grandson, who was absolutely scared to go out of the hotel room. This was reported to RIU and TIU companies who said they can only apologise for what happened!!! The video is on YOUTUBE!! Be careful whilst this manager is still working there. Also the staff and security stick together when I asked them to call the police they refused, I am traumatised and would never go with theses companies ever, or return to Morocco. You’ve been warned!!

• 9MONMAILLE BERNARD20-12-2018

Me tarde L'année prochaine pour y revenir

HABIB et ABOUB sécurité de HOTEL très sympas ; cet hotel es vraiment bien pensé pour le farniente ; chambre parfaite ; amabilité a l'aceuil , espace, restaurants super ; l'équipe animation YOUNES ANAIS super ; Le meilleurs hotel que nous avons eu ma femme et moi depuis des années que nous venons a AGADIR ;

• 10Dhr de brucker16-10-2018

Super!

Een topverblijf gehad van 3 tot 10 okt. Gastvrijheid, vriendelijkheid, eten en drank , hygiene , alles in de overtreffende trap, er viel absoluut niets af te keuren, eerste maal in Agadir en ze zullen ons zeker terugzien.Wie hier niet tevreden is blijft best thuis. Onze dank voor de geweldige gastvrijheid!

• 9Rh16-08-2018

club riu c'est le top du top

J'ai vécu des très belle moment en famille je vous conseille de le visiter les chambres spacieuse,la bonne nourriture, le personnel sympa

• 5Jantje Balcaen09-03-2018

Nooit meer !

Voor de 3de keer naar dit hotel en het was altijd fantastisch maar deze keer was het a holiday from hell ! Geen service, maaltijden echt niet goed (aangebrand, uitgebakken, geen smaak) 3 x werkte onze sleutel van de kamer niet en daar sta je dan met je man in zijn rolstoel.Kamer gevraagd op gelijkvloers en kregen een met trappen. Tijdens lunch krijg je wijn in een plastiek beker ! Badlakens worden niet omgewisseld (je krijgt een kaartje voor de volgende dag). Het management beneden alle peil ! Mijn man belandde in het ziekenhuis en niet 1x hebben ze gevraagd hoe het was. Tijdens dinner stonden ze te roepen naar elkaar en met hun telefoons in aanslag ! Geen asbakken beschikbaar zodat we bijgevolg er ene gekocht hebben en overal mee naartoe namen (in de rokersruimtes). Glazen bleven 3 dagen na elkaar op het terras staan. Zwembad niet verwarmd. Nooit meer !

• 9Jan B24-06-2017

het was fantastisch

het eten en het resort was perfect .wat niet goed is dat er geld gegeven word aan personeel om in de morgen bedjes te reserveren d.m.v een handdoek erop te leggen als je daar wel gaat liggen sturen ze je gewoon weg.

• 10Ma Foppen26-05-2017

Perfect

Je leert de taal en eetgewoonten van het land.

• 4Janny Bakker24-02-2017

Ontvangst ongastvrij

Na een vermoeiende nachtvlucht kwamen we in dit hotel om elf uur aan. Personeel aan de balie lijkt niet geïnteresseerd. Staat met elkaar te kletsen en laat de net aangekomen gasten erg lang wachten. Vervolgens krijgt iedere gast een lijst in zijn hand geduwd die ze ergens in moeten vullen, niet aan de balie graag.

Met de ingevulde lijst terug naar de balie gegaan en na opnnieuw lang wachten te horen gekregen dat we nog tot 14.00 uur moesten wachten op onze kamer. Ik gaf aan erg moe te zijn en even te willen liggen. Geen reactie. We moesten maar om het uur komen kijken of zij al zo ver waren. Koffers konden in de opslag.

Om twee uur waren de kamers klaar. Een kruier zou de koffers naar de kamers op de tweede étage brengen: er is geen lift. Wij konden vast vooruit lopen. Om kwart over drie: nog geen koffer gezien. Wel geconstateerd: tussen onze kamer en die van de buren is een tussendeur die niet op slot is. Wéér naar de balie, weer geen interesse, weer geen actie.

Ook andere (oudere) gasten worden aan hun lot over gelaten. Niet geholpen met koffers, niet vriendelijk ontvangen. Deze vakantie begint niet goed. Dit is niet de kwaliteit die ik van RIU gewend ben.

Hotel RIU Tikida Dunas info

• ZoutwaterzwembadBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)