Hotel RIU Tikida Dunas

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

5.7Voldoende

• Animatie
  • Kinderopvang

231 reviews over Hotel RIU Tikida Dunas

• 2019
    7Victoria28-11-2019

Geen slecht hotel maar anno 2019 verbetering nodig

Officieel 4 sterren naar ons inziend 3, op zich een prima hotel op een goede locatie maar ook zeker niet meer dan dat.

Kamer zeezicht Nette kamer echter wel enig zins gedateerd, bedden vrij hard en kort, schuifpui was bij ons kapot ging heel zwaar is tijdens ons verblijf overigens wel gerepareerd tot acceptabel functioneren. Badkamer prima maar ook gedateerd. Tv goed vooral zenders vooral ingesteld op Duitse en Franse gasten.

Wifi Dit vonden wij een groot minpunt, op de receptie na is die Wifi op het gehele resort echt heel slecht en wordt de verbinding continu verbroken. Ook in de restaurants is er geen acceptabele verbinding mogelijk dus even een filmpje opzetten voor de kleine word een lastig verhaal. All inclusive formule Elke dag gevarieerd aanbod van een redelijk goede kwaliteit zowel vlees vis als vegetarisch voor ieder wat wils. Plaatselijke alcoholische dranken, geen import alcohol.

Animatie zeer aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 6Kelsey04-07-2019

Nooit meer

Mooi resort alleen bedden hard en eten is heel droog en niet veel keuze. Wij zijn eerder naar huis gegaan omdat Agadir echt verschrikkelijk saai is. Hotel zou moeten werken aan het eten en de bedden.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10Dhr de brucker16-10-2018

Super!

Een topverblijf gehad van 3 tot 10 okt. Gastvrijheid, vriendelijkheid, eten en drank , hygiene , alles in de overtreffende trap, er viel absoluut niets af te keuren, eerste maal in Agadir en ze zullen ons zeker terugzien.Wie hier niet tevreden is blijft best thuis. Onze dank voor de geweldige gastvrijheid!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 5Jantje Balcaen09-03-2018

Nooit meer !

Voor de 3de keer naar dit hotel en het was altijd fantastisch maar deze keer was het a holiday from hell ! Geen service, maaltijden echt niet goed (aangebrand, uitgebakken, geen smaak) 3 x werkte onze sleutel van de kamer niet en daar sta je dan met je man in zijn rolstoel.Kamer gevraagd op gelijkvloers en kregen een met trappen. Tijdens lunch krijg je wijn in een plastiek beker ! Badlakens worden niet omgewisseld (je krijgt een kaartje voor de volgende dag). Het management beneden alle peil ! Mijn man belandde in het ziekenhuis en niet 1x hebben ze gevraagd hoe het was. Tijdens dinner stonden ze te roepen naar elkaar en met hun telefoons in aanslag ! Geen asbakken beschikbaar zodat we bijgevolg er ene gekocht hebben en overal mee naartoe namen (in de rokersruimtes). Glazen bleven 3 dagen na elkaar op het terras staan. Zwembad niet verwarmd. Nooit meer !

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

9Jan B24-06-2017

het was fantastisch

het eten en het resort was perfect .wat niet goed is dat er geld gegeven word aan personeel om in de morgen bedjes te reserveren d.m.v een handdoek erop te leggen als je daar wel gaat liggen sturen ze je gewoon weg.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 10Ma Foppen26-05-2017

Perfect

Je leert de taal en eetgewoonten van het land.

Alleen gereisd in september 2015

• 4Janny Bakker24-02-2017

Ontvangst ongastvrij

Na een vermoeiende nachtvlucht kwamen we in dit hotel om elf uur aan. Personeel aan de balie lijkt niet geïnteresseerd. Staat met elkaar te kletsen en laat de net aangekomen gasten erg lang wachten. Vervolgens krijgt iedere gast een lijst in zijn hand geduwd die ze ergens in moeten vullen, niet aan de balie graag.

Met de ingevulde lijst terug naar de balie gegaan en na opnnieuw lang wachten te horen gekregen dat we nog tot 14.00 uur moesten wachten op onze kamer. Ik gaf aan erg moe te zijn en even te willen liggen. Geen reactie. We moesten maar om het uur komen kijken of zij al zo ver waren. Koffers konden in de opslag.

Om twee uur waren de kamers klaar. Een kruier zou de koffers naar de kamers op de tweede étage brengen: er is geen lift. Wij konden vast vooruit lopen. Om kwart over drie: nog geen koffer gezien. Wel geconstateerd: tussen onze kamer en die van de buren is een tussendeur die niet op slot is. Wéér naar de balie, weer geen interesse, weer geen actie.

Ook andere (oudere) gasten worden aan hun lot over gelaten. Niet geholpen met koffers, niet vriendelijk ontvangen. Deze vakantie begint niet goed. Dit is niet de kwaliteit die ik van RIU gewend ben.

Gereisd met partner in februari 2017

• 8florent16-12-2016

Prima hotel voor Agadir

Zeker de ligging vlak op de dijk van Agadir is prima. Kamers gerenoveerd en goed dagelijks onderhouden. Eten en dranken zeer goed voor Agadir

Gereisd met partner in maart 2016

• 5Frenk06-09-2016

Echt geen Riu hotel, dit is een zwarte boel

Jammer van de ligging en accommodatie. Slechts verzorgde Riu hotel waar ik ooit in mocht verblijven. Kamers zijn in orde en worden ook goed onderhouden. Zwembad overal kapotte tegels en slecht onderhouden. Eten in de restaurants overal op diverse plekken zijn de warmhoudlampen defect. Al diverse keren gemeld, Bestek en borden zijn ronduit vettig, ging een dag goed maar is weer het zelfde, echt jammer.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 7Bobeldijk18-08-2016

Leuk gastvrij onderkomen

11 dgn zomervakantie(9tm19 aug). Wij ouders met 3 jongens(14,15,17) hebben leuk verblijf gehad. Kamers ruim voldoende, handdoek sevice oké, eten en restaurants goed. Kortom voor 11 dgn prima en de kids hebben het zeer naar hun zin gehad. Er blijven altijd wel verbeterpunten( geldt voor iedere locatie). Tegels en voegen in het zwembad zijn aan vervanging toe, afschaffen van "handdoekje leggen" verplicht stellen anders geen plek bij zwembad, eetzaal te massaal, "rustig" eten zit er niet in. Bij laat vertrek kan je de kamer aanhouden tegen betaling van €50, niet echt service van de touroperator, avo vermelden in brochure. Verder personeel heel vriendelijk en behulpzaam, geen oost Europees sprekende mensen wel UK, FR en MAR. Max4 sterren waard. Goed alternatief voor Turkije. Gaan wij dit nog een keer boeken? Misschien.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Hotel RIU Tikida Dunas info