MarokkoMarokkoAgadirHotels AgadirHotel RIU Tikida Beach

MarokkoMarokkoAgadir

8.2FantastischScore uit 70 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het centrum
  • Aan zee
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

73 Reviews over RIU Tikida Beach

• 9Mestdag vercruysse05-04-2019

We komen ieder jaar 2 maand en half terug

Heel goed hotel. Alles perfect in orde

• 8Koby02-01-2019

resort is ok

Het is een prima resort, kamers zijn groot en schoon. Resort is hygiënisch en netjes. Het eten is niet uitgebreid, maar lekker. Ze zijn wel erg "traag" met aanvullen v de salades, fruit, dessert etc. 80 % vd gasten zijn 65+. Bij de receptie zijn ze slecht op de hoogte vd zaken en geven wel eens verkeerde info. Neem een taxi of shuttle bus via je touroperator en niet via de receptie. Ze bellen een vriend op. Hij rijdt naar zijn eigen winkel of van een bekende en proberen v alles aan je te verkopen. Op de dah v vertrek wilden we 'late check out' (13 ipv 11 uur), een dag v te voren aangevraagd. Wij moesten 3 x terug naar de receptie, maar steeds werd ons verzoek uitgesteld. Uiteindelijk mocht het niet terwijl het resort voor 50 % leeg was.

• 8desiree03-07-2018

mooi hotel, maar flinke stap terug naar basis

Hotel is vernieuwd, wij vonden het interieur erg mooi, de kamers ook, een scherp contrast met een Palace hotel, in de kamer geen koffiesetje, alleen 2 flessen water, minibar is leeg. Bij aankomst moesten we 3 uur wachten op de kamer, dus wilden wij verkleden zodat we naar het zwembad konden, dit kon op dat moment alleen in de bagageruimte, er zou iemand opletten dat wij konden verkleden, alleen dat gebeurde niet, dan sta je daar terwijl er mensen binnen komen, echt een afgang, niet Riu waardig. Buffetten zijn kleiner dan in palace, maar prima, personeel bar in de avond zijn niet blij als je een drankje mee wilt nemen, best onbeschoft gedrag, tja dan krijgen ze minder fooi. receptie personeel niet allemaal aardig. restaurantpersoneel wel erg leuk. strand, moet je boulevard voor oversteken. wij zijn met touroperator 4 x 4 safari meegeweest, met achmed, hele leuke ervaring, zeker doen. zwembad erg mooi met ligbanken.

• 8Robert J.04-06-2018

goed , maat niet terug . wel rustig (only +18)

Hotel infrastruktur is zeer goed ; eten zeer goed. Maar dienst en management niet op niveau. Bij binnen treden kamer 2 lampen kapot . Papier houder wc op verkeerde plaats , Plafond zwart van vocht en stof netten van 10 cm. Wel verholpen ne reklamatie (behalve plafond) . talrijke opmerkingen aan directeur en "maitre d'hotel : vriendelijk JA maar zonder verbetering. kamer met mooi zeezicht. Uitvoerig verslag aan hoofd directie touroperator gestuurd.

• 7Groeneveld07-05-2018

Oververmoeid thuis door geluidsoverlast.

Verzorging door bedienend personeel in restaurant en bar heel goed. Heel gehorig hotel, door schuivende meubels op stenen vloer, de aangrenzende nachtclub.

• 7RobertJ12-11-2015

Niet meer in deze Riu

Op de vooravond van vernieuwing. Alles is slechts te bereiken met trappen, dikwijls zonder leuning. Zou deze winter vernieuwd worden. Only adults is geen garantie voor rust gezien groepen van Polen en Engelsen.

• 9Katarzyna Rogala17-07-2013

Bardzo dobry hotel,

Piękny basen z ogrodem, miła obsługa, czyste pokoje, bardzo dobre jedzenie. Do pełni szczęścia brakowało trochę boiska do siatkówki z prawdziwego zdarzenia ( było krzywe na plaży) oraz chęci personelu do większego zaktywizowania sportowo gości- basen powinien być otwarty wcześniej, a nie od dziewiątej ( aby rano pływać ) ;korty tenisowe - brak zaangażowanej obsługi; łuki- brak konkursów itp. Ogólnie obsługa sympatyczna i miła,ale trochę nie wykorzystuje swoich możliwości, np. personel często tańczył do jednej piosenki wieczorem, aż się prosiło aby zrobić z tego hotekowy hymn i wciągnąć gości.

• 3Marda13-10-2012

Absoluut niet RIU waardig

Hotel ziet er leuk uit maar.... de Franse gast met voorkeur wordt behandeld op de Britse markt tegen dumpprijzen wordt verkocht alles om fooi draait en de dokter vaste gast 'in huis' is door de vele maag/darm klachten. De restaurants mogen deze mooie naam niet dragen lijken meer op slecht ingerichte bedijfskantines en de keukenbrigade maar eens wat kooklessen moeten gaan nemen. Manager geen idee heeft hoe met klachten om te gaan:- luistert maar doet niets. Daarnaast biedt Agadir geen gezellig strandleven en zijn de prijzen op terras voor consumpties, de restaurants en winkels gelijk aan prijzen in NL. Dit was voor ons het 12e RIU hotel dus weten drommels goed wat het RIU concept is. Dit hotel is niet RIU waardig.

• 9moris roger01-04-2012

goed hotel

Wij waren in dit hotel van 16/3 tot 25/3 . De kamer was mooi en rustig met van op het balkon hadden wij uitzicht op zee. We hebben lekker gegeten, de keuze aan het buffet was enorm 's morgens,'s middags en 's avonds. De drakjes waren ook heel lekker en het personeel in de restaurants was heel vriendelijk zolang ze maar fooien kregen.De animatoren waren oprecht vriendelijk. Wij waren er met vrienden en het was fijn bedankt Mia,Leo,Denise en Jules

• 9Leo31-03-2012

Zeer goed hotel.

Het hotel is goed gelegen, aan een mooie lange wandel promonade, deze was er nog niet in 2006, toen waren wij in Riu Tikida Dunas.

De service was zo goed de eerste 6 dagen, dat wij het vergeleken met een Palace van 5 sterren. Maar de volgende dagen was de service minder, wij gaven alle dagen een Tip , maar waarschijnlijk niet genoeg.

Het hotel heeft een goede directeur waar u steeds terecht kunt als er een probleem is. Vele klanten komen steeds terug, zo waren er mensen uit Parijs voor de 17 de maal.

Dank zij onze Riu Diamond Card kregen wij gratis een suite, en de vip behandeling. Fruit, koekjes, water en wijn op de kamer. Twee maal per dag nieuw badlinnen.

Het eten was goed , maar voor mij persoonlijk mocht er meer keuze zijn van vis. Aan de tafels werden er flessen wijn geschonken, van goede jaren zowel wit, rood of rozè.

Wij waren daar met vrienden en hadden zeer goed verlof. Bedankt Els, Roger, Denise en Jul.

Leo en Mia Goyvaerts

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (2)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• TweepersoonsbedBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)